Beantwoord

Nieuwe simkaart meteen geblokkeerd?


Aangezien ik naar het buitenland ben verhuisd gebruik ik momenteel voornamelijk mijn buitenlands nummer, hoewel ik nog steeds een abonnement bij Simyo heb. Vandaar dat ik bedacht mijn Nederlandse simkaart te gebruiken in een oude telefoon. Helaas was mijn oude simkaart geblokkeerd toen ik deze wilde plaatsen en heb ik een nieuwe simkaart besteld.

Ik heb deze eind oktober besteld via mijn ouderlijk adres en een maand later zelf ontvangen. Toen ik mijn vervangende simkaart wilde activeren en de juist pin/pukcode daarvoor had ingevuld was de kaart echter meteen weer geblokkeerd.

Wat kan ik hieraan doen? Ik verwacht namelijk dat als ik €5 betaal voor een nieuwe kaart dat ik deze ook kan gebruiken, en wil niet nogmaals een nieuwe kaart bestellen als ik deze net pas heb en hij meteen niet werkt.
icon

Beste antwoord door Jasmine 26 december 2018, 22:36

Ray schreef:

Je schrijft geblokkeerd maar wat bedoel je daar mee in jouw geval?



Het probleem is inmiddels al opgelost, bedankt!

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Je schrijft geblokkeerd maar wat bedoel je daar mee in jouw geval?
Ray schreef:

Je schrijft geblokkeerd maar wat bedoel je daar mee in jouw geval?



Het probleem is inmiddels al opgelost, bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jasmine,

Goed om te horen dat het intussen opgelost is 🙂 Trek je aan de bel als je in de toekomst nog 's ergens tegenaan loopt?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer