.

Beantwoord

Nieuwe simkaart geeft geen service, hoe los ik dit op?

  • 16 May 2015
  • 3 reacties
  • 616 Bekeken

Hallo,

Ik heb woensdagavond een nieuwe nanosimkaart aangevraagd voor mijn nieuwe iPhone. Deze is vandaag aangekomen
Ik heb alle stappen gevolgd om de nieuwe simkaart te activeren (op de site het simkaartnummer invoeren, een pincode ontvangen, etc). Maar nadat ik mijn simkaart in mn mobiel heb geplaatst en de pincode succesvol heb ingevoerd, komt er 'geen service' linksboven te staan i.p.v. mijn provider.
Hoe kan ik dit oplossen?
Kan het probleem misschien zijn dat ik mijn oude simkaart nog in mijn oude telefoon heb zitten?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ruud 18 May 2015, 13:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Haal de nieuwe sim voor 15 minuten uit de telefoon en plaats hem daarna terug. Dit kan vaak de oplossing zijn.
Kun je laten weten of dat ook zo was?
Haal de nieuwe sim voor 15 minuten uit de telefoon en plaats hem daarna terug. Dit kan vaak de oplossing zijn.
Kun je laten weten of dat ook zo was?


Nee het werkte niet, er staat nog steeds Geen Service
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Josh-,

Welkom op ons forum.

Ik heb direct even je gegevens erbij gepakt en je simkaart is nu juist geactiveerd op het netwerk.
Het lijkt er echter op dat er zaterdagmiddag een vertraging is ontstaan bij de activatie. Dit is nu opgelost.

Ik zie ook dat er al verbruik is geweest met je simkaart. Werkt alles nu naar behoren?

Haal de nieuwe sim voor 15 minuten uit de telefoon en plaats hem daarna terug. Dit kan vaak de oplossing zijn

@Raytje, dankjewel voor het meedenken. Over het algemeen een super oplossing!:D

Reageer