.

Beantwoord

Nieuwe simkaart geactiveerd maar hij pakt nieuwe pincode niet, hoe kan dat?

  • 23 January 2020
  • 8 reacties
  • 391 Bekeken

Badge

nieuw toestel, nieuwe simkaart maar hij doet het niet? wat nu?

icon

Beste antwoord door Tessanne 24 January 2020, 12:47

Bekijk originele reactie

8 reacties

@Corwin 

Is het al werkende? 

Badge

Nee helaas,

 

heb een nieuw toestel en daarin deed de oude simkaart het niet. Nieuwe besteld, maar ook deze doet het niet. Blijft om de simcode vragen terwijl ik keurig de nieuwe simcode van de kaart gebruik.

@Corwin 

Ik ben ook klant maar denk graag mee..

Het simkaartnummer komt overeen met die op je MijnSimyo? 

Staat op dezelfde pagina als je pin en pukcode. Er staat ook bij of de simkaart actief is. 

Badge

klopt allemaal. kaart is actief, en de juiste simcode wordt gebruikt….

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Corwin,

 

Welkom terug op het Simyo Forum!

 

Wat balen dat het niet lukt om jouw simkaart te ontgrendelen in de nieuwe telefoon! We moeten er achter komen waar het probleem precies ontstaat. Zou je eens kunnen proberen om de simkaart in een ander toestel te ontgrendelen? Dan weten we direct of het probleem bij de simkaart ligt of bij het nieuwe toestel.

 

Laat je weten wat hiervan de uitkomst is?

 

@ Ray bedankt voor het meedenken! :relieved:

 

Groetjes,

Tessanne 

Badge

Het ik gefikst! Op de een of andere manier moest in de tel de geboortedatum ingevoerd worden…..

Bedenk dat maar eens. Maar goed, al lang blij dat hij het doet

 

Dank voor de support

Nog nooit van gehoord. :sweat_smile:

Top dat het werkt, al ben ik wel benieuwd welke telefoon om je geboortedatum vraagt. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Corwin,

 

Wat super dat je het hebt opgelost! Inderdaad wel vreemd dat er om een geboortedatum gevraagd werd! Misschien is dat een extra beveiliging op de telefoon die ooit is ingesteld...

 

Geniet van je weekend!

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer