.

Beantwoord

Kan ik een nieuwe simkaart bestellen?

  • 6 July 2016
  • 5 reacties
  • 156 Bekeken

Badge
Ik heb een nieuw mobiele galaxgy S6 samsung. Mijn oud mobiele had een micro simcard die ik naar een Nano simcard geknipt heb maar geeft aan op het mobiele niet aan gemeld bij netwerk, ik denk dat ik um te rond heb afgeknipt.
NU kan ik jullie niet bellen op mijn mobiele en op de vaste lijn ook niet 1200 nr is mijn cayway profider van de internet tv vaste telflijn.
Kan ik een Nano simcard bestellen met het zelfde tel.nr.
icon

Beste antwoord door wimj12 6 July 2016, 19:57

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ja, dat kan via MijnSimyo. Kan je helemaal zelf doen. Kost je 5 Euro en is in een paar dagen
geregeld.

Ik zou als ik jou was je adres en telefoonnummer weghalen. De moderators kunnen deze gegevens toch wel zien, en er hoeft maar een leuk persoon te zijn.....
Badge
Hoe haal ik dat weg dan?
Reputatie 7
Badge +7
Je kan je eigen berichten een bepaalde tijd wijzigen. Als die tijd verlopen is ben je afhankelijk van de moderators.
Je kan je eigen berichten een bepaalde tijd wijzigen. Als die tijd verlopen is ben je afhankelijk van de moderators.
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/verwijder-mijn-topic-melding-34672/index1.html#post137593
Hier geef ik een reactie...houd verband.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jac.R.,

Zoals Wimj12 zegt, kun je gemakkelijk een nieuw simkaartje bestellen door in te loggen op Mijn Simyo. Je gaat vervolgens naar Instellingen > Simkaart. Daar vind je de optie om een vervangende simkaart te bestellen. Het gaat dan om een 3-in-1 simkaart, waarbij je het gewenste formaat eruit kunt klikken.

Omdat het niet zo handig is om je persoonlijke gegevens op een openbaar forum te plaatsen, heb ik het berichtje voor je aangepast 🙂 Dat is wel zo veilig!

@ Wimj12: Dank voor het antwoord!
@ Friesian: Dankjewel voor je input!

Groetjes,
Jihane

Reageer