.

Beantwoord

Kan ik een nieuwe simkaart bestellen?

  • 1 November 2016
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Beste,

Ik ben mijn simkaart kwijtgeraakt. Graag zou ik een nieuwe willen bestellen.

Met vriendelijke groet,
Wiet van Asten
icon

Beste antwoord door Ray 2 November 2016, 08:56

Bekijk originele reactie

6 reacties

Dat kan via je eigen MijnSimyo pagina. Na inloggen ga je naar instellingen en dan simkaart. Check je adres alvorens je op bestellen klinkt. De kosten zijn 5 euro. Na ongeveer 2 dagen ligt de sim in de bus.
Ik heb een nieuwe simkaart besteld. Nergens wordt gevraagd naar het formaat v.d kaart. Ik heb het nu wel apart aangegeven via een berichtje wat t gewenste formaat is (middel), maar ik vraag mij af of deze manier van communiceren wel werkt,..nl. in een keer het juiste formaat ontvangen.
Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo krijg je standaard een combi simkaart. Dus gewoon formaat waar een micro (het door jou gewenste formaat) simkaart uitgedrukt kan worden en daaruit weer een nano simkaart. Doe dat laatste met wat beleid maar het is wel te doen.
prima !
Was ook gewoon te lezen om de bestelpagina :)

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Wiet1983,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je simkaart is kwijtgeraakt 😞 Een vervangende simkaart vraag je eenvoudig aan via Mijn Simyo >Instellingen >Simkaart. Wij sturen vervolgens een 3-in-1 simkaart op waar je zelf het juiste formaat uit kunt drukken. Dit kaartje kost € 5,- en wordt binnen drie werkdagen bezorgd.

Laat je me weten of dit is gelukt?

@Peter Peizer, ook jij welkom op het forum!

Goed dat het jou al is gelukt om een nieuwe simkaart te bestellen. Het klopt dat je geen formaat hoeft aan te geven bij het bestellen, want de simkaart past in elke toestel 😃

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Raytje en de leon, hartelijk dank voor jullie hulp heren!

Reageer