.

Beantwoord

nieuwe simkaart

  • 4 July 2013
  • 4 reacties
  • 344 Bekeken

Hallo,

Ik heb vanavond een nieuwe simkaart van Symio geactiveerd.
Ik blijf echter een foutmelding krijgen dat het nummer geblokkeerd is om administratieve redenen.
Overigens kan ik vanuit "mijn symio" wel sms versturen. Vanaf het toestel kan ik niet bellen, maar ook niet sms-en.
Display geeft wel de naan van het symio-netwerk aan

Toestel is een simlockvrije Nokia2720

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
groeten,
René
icon

Beste antwoord door Charlene 6 July 2013, 10:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Is reeds eerder gemeld.
Voordat je voortaan reageert met dit soort zinloze reacties: geen van de vijf onderstaande berichten hebben gelijke inhoud met de mijne. Ik heb het forum gechecked voordat ik mijn topic instuurde,

Overigens zit er blijkbaar een wachttijd in de activatie, want inmiddels werkt het.
topic kan gesloten worden. 
Badge +8
Hallo,

Ik heb vanavond een nieuwe simkaart van Symio geactiveerd.
Ik blijf echter een foutmelding krijgen dat het nummer geblokkeerd is om administratieve redenen.
Overigens kan ik vanuit "mijn symio" wel sms versturen. Vanaf het toestel kan ik niet bellen, maar ook niet sms-en.
Display geeft wel de naan van het symio-netwerk aan

Toestel is een simlockvrije Nokia2720

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
groeten,
René


Hoi jaerkelens,

Het lijkt er inderdaad op dat je te maken hebt gehad met een vertraging in je activatie. Het lijkt me sterk dat er al iemand had gemeld dat jouw simkaart niet naar behoren werkte, dus voel je vrij om je vragen te stellen :)

Groetjes,
Charlene

Reageer