.

Beantwoord

Krijg ik een nieuwe pin en puk code als ik een vervangende simkaart bestel?

  • 28 March 2017
  • 6 reacties
  • 514 Bekeken

Badge
Net terug van een lange reis en een nieuwe simkaart besteld,

geactiveerd maar nu wordt er om een pincode gevraagd, oude pincode ingevoerd maar geblokeerd.

pukcode ingevoerd (van Mijn Simyo), maar opnieuw niet goed

Nu kan ik mijn telefoon niet gebruiken en heb hem echt nodig!

Groetjes
icon

Beste antwoord door Caspar 29 March 2017, 15:22

Bekijk originele reactie

6 reacties

Je hebt een nieuwe simkaart geactiveerd. Je ontvangt ook via MijnSimyo nieuwe pin en pukcodes.
Je hebt de oude pin ingevoerd, dus daar gaat het fout.
Heb je daarna ook de oude pukcode gebruikt?
Badge
Ik heb de pin- en pukcode gebruikt onder het kopje 'simkaart' bij de tab instellingen. Is er nog een andere plek voor nieuwe sim en pukcodes?
Je hebt mijn vraag niet beantwoord...:)
Badge
Ik heb de pukcode gebruikt die staat onder het kopje simkaart bij de tab instellingen, ik weet verder niet of dat een oude of een nieuwe pukcode is, er staat enkel 'pukcode'. Vandaar mijn vraag, of er nog een andere plek is waar (nieuwe) pukcodes staan. Ik heb dus degene gebruikt die ik kon vinden in Mijn Simyo.
In 1e instantie heb je, zo schreef je de oude pincode gebruikt. Na het activeren van de simkaart komt in MijnSimyo - simkaart te staan nieuwe pin en pukcodes zoals gezegd, Ook via mail ontvang je die, maar in principe kun je dus uit de voeten met de codes op MijnSimyo. Morgen neemt een moderator contact met je op, binnen 24 uur op werkdagen.

Heb je echt haast kan het zijn dat het via Twitter sneller gaat,
Reputatie 5
Badge +9
Hoi jess1234567,

Welkom op 't forum :)

Als je een nieuwe/vervangende simkaart ontvangt, krijg je ook een nieuwe pin/puk code. Deze krijg je opgestuurd naar je e-mailadres die bij ons bekend staat. Heb je deze niet gekregen? Kijk dan even op je Mijn Simyo of je e-mailadres die bij ons bekend is, wel de juiste is. Op je Mijn Simyo kan je ook gelijk je nieuwe codes vinden. Onder instellingen > simkaart zie jij je nieuwe pin en puk code! Heb je hier nog vragen over?

Als je een 10 keer de verkeerde puk code hebben ingevoerd, zal je simkaart geblokkeerd worden en heb je een nieuwe simkaart nodig. Is dat bij jou al het geval?

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer