.

Nieuw nummer in gebruik,maar tijdelijk nummer nog te zien (iTunes)

  • 7 November 2012
  • 11 reacties
  • 1075 Bekeken

Badge
Ik heb een Simyo maandabonnement (bellen + internet). Ik heb gebruikt gemaakt van nummerbehoud. Ik kom van T-Mobile af.

Alles werkt, ik bel inmiddels met het nummer dat ik behouden wilde hebben. Alleen nu zie ik nog steeds mijn tijdelijke nummer in mijn telefoon. Ik zie dat via iTunes. Als ik iTunes open en mijn telefoon aankoppel (iPhone 4), zie ik mijn tijdelijke nummer ipv mijn eigen nummer (de overgezette, na nummerbehoud).

Hoe kan dat? Moet ik niet mijn eigen nummer zien nu?

11 reacties

Badge
Ik heb een Simyo maandabonnement (bellen + internet). Ik heb gebruikt gemaakt van nummerbehoud. Ik kom van T-Mobile af.

Alles werkt, ik bel inmiddels met het nummer dat ik behouden wilde hebben. Alleen nu zie ik nog steeds mijn tijdelijke nummer in mijn telefoon. Ik zie dat via iTunes. Als ik iTunes open en mijn telefoon aankoppel (iPhone 4), zie ik mijn tijdelijke nummer ipv mijn eigen nummer (de overgezette, na nummerbehoud).

Hoe kan dat? Moet ik niet mijn eigen nummer zien nu?



Inmiddels opgelost. Eeven uitloggen en weer opnieuw inloggen in mijn iCloud heeft mijn nummer weer goed gezet 😉. 
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Knakker,

Goed om te horen dat alles inmiddels is opgelost. Bedankt voor jouw terugkoppeling!
Badge
Wayne. De moderator.
Ik wil mijn abonnement graag kosteloos per direct opzeggen.
Ben al 3 dagen onbereikbaar. Jullie komen je afspraken niet na en zijn slecht bereikbaar.
Badge +2
Beste debbie,

Het kan zijn dat je simkaart defect is. Wij verzoeken je de simkaart even in een ander toestel uit te proberen om na te gaan wat voor melding je in dit toestel krijgt. Graag vernemen wij de uitkomst. Het betreurt ons ten zeerste als je ervoor kiest om het abonnement op te zeggen. Echter is dit wel mogelijk. Dit moet 48 uur voor dat je nummer wordt overgezet gebeuren. Dit zal op 15-11 gebeuren. Wij moeten dan het nummerbehoud annuleren. Aangezien je de simkaart wel hebt geactiveerd zullen de aansluitkosten wel betaald moeten worden.

Groetjes,

Arie
Badge
Ik krijg een fout melding op mijn simyo simkaart. iPhone is simlock vrij en is gekoppeld met iTunes. Werkt nog steeds niet. Wat nu??
Badge
Mijn simkaart is defect.
iPhone aangesloten op de computer en gesynchroniseerd met iTunes nog steeds melding ongeldige simkaart.
Andere iPhone geprobeerd zelfde melding.
Stuur maar een nieuwe nano sim en een bevestiging dat mijn abonnement pas ingaat als mijn simkaart het ook daadwerkelijk doet. En aansluitkosten eraf halen, want ik wil die niet betalen want da aansluiten van jullie is een aanfluiting.
Badge
Ik wil ook graag uiterlijk 12-11-2012 die nieuwe simkaart van jullie ontvangen.
Want als die ook niet werkt dan heb ik nog 48 uur de tijd om op te zeggen.
Hopelijk komt het goed.
Maar de start is een ramp.
Badge
Ik heb er nog eens over nagedacht. En ik heb geen vertrouwen meer in jullie. Dus ik wil graag opzeggen. Aansluitkosten betaal ik niet, want ik heb nog geen gebruik kunnen maken van jullie diensten. Kunnen jullie mij een bevestiging per post sturen betreft de opzegging.
Mvg debbie Verhoeven
Reputatie 5
Badge +10
Hoi debbie,

We hebben je nummerbehoud aanvraag geannuleerd. Het abonnement zal daarom niet ingaan. We hebben nog niet kunnen uitsluiten of het aan de simkaart of aan het toestel ligt. We hebben je daarom een vervangende simkaart gestuurd. Wil je ons laten weten of deze werkt? Als deze niet werkt, willen we de simkaart hier eerst testen voordat we aansluitkosten kunnen vergoeden. Het zichtstermijn van 7 dagen is immers verlopen.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik zal deze simkaart die nu in mijn toestel zit retour sturen naar jullie. Dan kunnen jullie testen of die werkelijk stuk is of niet.
Ik heb geen nieuwe simkaart meer nodig van jullie. Ik stap over naar een betere organisatie.
Ik stuur deze "niet werkende" simkaart naar postbus 58800, 1040JA Amsterdam.
Ovv van welke afdeling kan ik het het best opsturen? Of tav welke naam?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi debbie,

De vervangende simkaart is reeds verstuurd. Ik wil je daarom vragen om de vervangende simkaart retour te sturen. Beide mag ook. Dat kan inderdaad naar:

Simyo
Postbus 58800
1040JA Amsterdam

Je kunt het sturen o.v.v. afdeling klantenservice.

Groetjes,

Alex

Reageer