.

Beantwoord

Nieuw nummer aanvragen. Hoe moet dat?

  • 21 February 2019
  • 28 reacties
  • 2750 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag een nieuw nummer willen aanvragen, maar hoe kan ik dit doen?

Met vriendelijke groet,

Justin Hoek
icon

Beste antwoord door Jihane 22 February 2019, 13:01

Bekijk originele reactie

28 reacties

Hier reageren dat je akkoord gaat met de kosten van 5 euro. Een moderator zal dit dan z.s.m. oppakken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Justin,

Welkom op het Simyo Forum!

Jij mag zeker een nieuw nummer 🙂 Voor de helderheid: je wil dus dat jouw huidige nummer vervangen wordt door een ander telefoonnummer? Zoals Ray aangeeft, zijn daar administratiekosten van € 5,- aan verbonden. Zodra je daar je akkoord voor geeft, ga ik dat nieuwe nummer voor jou regelen. Je krijgt dan een sms waarin het nieuwe nummer staat, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Of wilde je een hele nieuwe simkaart met een nieuwe aansluiting? Die kun je altijd hier bestellen 🙂

Ik hoor snel van je!

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
@Jihane @Ray bedankt voor jullie reacties. Maar hoe zit het met de kosten? Wordt dat gewoob van mijn rekening afgeschreven? Of gaat dit van mijn abonnement af?

En wordt het telefoonnummer gewoon aan mijn huidige simkaart gekoppeld?

Met vriendelijke groet,

Justin Hoek
Als je een sim only abonnement hebt dan vind je de kosten terug op je factuur. Je behoud gewoon de zelfde simkaart die je nu hebt.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi J.Hoek,

Ray heeft helemaal gelijk! de kosten komen op je factuur te staan en je houd gewoon dezelfde simkaart. Kunnen we het voor je in orde maken?

Groetjes,

Kevin
Hallo,

Sorry voor mijn afwezigheid. Ik had helaas last van hele hoge koorts waardoor ik niet zo actief ben geweest de laatste tijd. Ik overleg nog even en dan hoort u het uiterlijk vanavond van mij.

Met vriendelijke groet,

J. Hoek
Reputatie 5
Badge +4
Hoi J.Loek,

Hopelijk voel je je ondertussen wat beter!

Helemaal goed natuurlijk. Laat het ons maar weten als we het in orde kunnen maken voor je! 😀

Groetjes,

Kevin
Dankjewel @Kevin

Ohja, ik was het bijna vergeten te vragen. Mijn contacten die op deze simkaart staan, blijven die opgeslagen bij het wijzigen van mijn nummer?
Ja het enige wat verandert is je nummer.
Reputatie 7
Badge +9
Je krijgt geen nieuwe simkaart als je je nummer laat wijzigen. Daardoor blijft alles op de simkaart gewoon intact.
In dat geval ga ik akkoord met de 5 euro administratie kosten en zou ik graag mijn nummer willen wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Justin Hoek
Reputatie 6
Badge +5
Hi Justin,

Zoals Ray en Groentjuh aangeven verandert alleen je nummer. Je simkaart inclusief alle data blijft gewoon intact :)

Ik heb je nummer zojuist gewijzigd en je nieuwe nummer naar je toe gemaild. Daarnaast heb ik in het systeem van het forum je nummer aangepast. Hiermee kan je voortaan inloggen. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Bedankt voor de hulp, Ray en Groentjuh!

Groetjes,
Niels
Hallo,

Ik zou graag een nieuw telefoonnummer willen aanvragen. Ik las dat ik dat via het forum kan doen.
Ik ga in elk geval akkoord met de 5,00 euro administratiekosten.

Groet,

Pim
Reputatie 7
Badge +10
Hoi P.WR,

Het is voor je geregeld! 😃 Je hebt een sms ontvangen met het nieuwe nummer.

Groetjes,
Jihane
Hallo,

Ik zou graag een nieuw telefoonnummer willen aanvragen. Ik las dat ik dat via het forum kan doen.
Ik ga in elk geval akkoord met de 5,00 euro administratiekosten.

Groet, Jan
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Jan,

Het is voor je geregeld, ik heb je een sms gestuurd met je nieuwe nummer.

Groetjes,
Daisy

Hallo ik zou graag een nieuw telefoonnummer willen aanvragen voor mijn huidige simkaart en ik ga akkoord met de kosten van 5 euro

Groetjes,

Mareike

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Mareike, 

Is gefixt hoor! Ik heb je zojuist een SMS gestuurd met je nieuwe telefoonnummer. De kosten voor je nieuwe nummer staan op de factuur die we eind deze maand incasseren :innocent:

Groetjes, 
Bas

Ik wil ook graag een nieuw telefoonnummer aanvragen en ga akkoord met de 5 euro administratiekosten. 
 

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Hallo ik wil ook van nummer veranderen en bereid 5 euro te betalen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Muchtar,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt! Het aanvragen van een nieuw nummer kost inderdaad €5. Je kunt mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik regel dit dan graag voor je :).

Groetjes,
Roeqajja

Hoi Simyo,

 

Ik vraag ook een nieuw telefoonnummer aan en ga akkoord met de 5 euro administratiekosten.

 

Vriendelijke groet, Adinda

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Adjepatatje,

Bedankt voor je bericht. Als je mij even een privé bericht stuurt met jouw persoonlijke gegevens zal ik dit zo snel mogelijk voor je regelen :). 

Groetjes,
Seren

goedemiddag

 

ik vraag ook graag een nieuw telefoonnummer aan en ga acoord met 5 euro adm. kosten

 

mvg sonja

Reageer