.

Beantwoord

Waarom kan ik geen verbinding maken met het netwerk in het buitenland?

  • 25 June 2016
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Badge
Zowel bij oude als nieuwe simkaart in een nieuwe mobiel (Samsung) werkt het netwerk niet. Van alles geprobeerd ook in een ander toestel, maar tevergeefs helaas! Het is een crime dat Simyo 's zaterdags niet bereikbaar is. Nu ben ik op vakantie en kan niet bellen en ben niet bereikbaar omdat mijn oude simkaart gedeactiveerd is, omdat ik een nieuwe heb geactiveerd .... VERSCHRIKKELIJK BALEN.
icon

Beste antwoord door Ilias 27 June 2016, 14:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Staat roaming aan op je toestel?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Nel1939,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je geen verbinding kan maken met het netwerk! Dat is enorm onhandig.

Aan de hand van je klacht begrijp ik dat je geen verbinding kan maken met het netwerk in het buitenland. Staat de roaming aan? De optie 'Bellen in/naar buitenland' staat wel aan. Deze optie heb ik echter wel gereset. Kun je jouw toestel voor een kwartier uitgeschakeld laten en dan weer inschakelen en kijken wat het effect is?

Onze klantenservice is in het weekend inderdaad gesloten. In dergelijke situaties kun je het beste Twitteren, want daar zijn we nog weleens beschikbaar in het weekend voor onze klanten. We kunnen helaas niet beloven dat we ook op elke tijd aanwezig zijn. Ik snap dat het enorm vervelend is.

Laat je weten of het is gelukt?

Wimj12, bijna de 100! Goed bezig! Dankjewel.

Groetjes,
Ilias

Reageer