.

Beantwoord

Netwerk valt telkens weg.

  • 24 May 2013
  • 1 reactie
  • 332 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn netwerk valt elke keer weg. De telefoon geeft als storing aan "Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar". Als ik dan opnieuw netwerken ga zoeken dan vind hij het netwerk meestal wel weer. Dan registreer ik me op NL KPN en kan ik weer bellen. 

Na een tijdje valt het netwerk weer weg. Dan ben ik weer onbereikbaar, totdat ik er achter kom en mezelf opnieuw moet registeren. Ongelooflijk irritant. Daar heb ik al een ongeveer een week last van, eerder nooit. Ik heb een samsung galaxcy s advance. Ik woon in de regio Raalte. 

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Charlene 27 May 2013, 10:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hallo,

Mijn netwerk valt elke keer weg. De telefoon geeft als storing aan "Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar". Als ik dan opnieuw netwerken ga zoeken dan vind hij het netwerk meestal wel weer. Dan registreer ik me op NL KPN en kan ik weer bellen. 

Na een tijdje valt het netwerk weer weg. Dan ben ik weer onbereikbaar, totdat ik er achter kom en mezelf opnieuw moet registeren. Ongelooflijk irritant. Daar heb ik al een ongeveer een week last van, eerder nooit. Ik heb een samsung galaxcy s advance. Ik woon in de regio Raalte. 

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!


Hoi Hertogan,

Dat klinkt inderdaad om tureluurs van te worden.
Er is op de 24ste wel een stroomonderbreking geweest in de omgeving Apeldoorn, maar ik weet niet of dat het is geweest, waar jij last van hebt gehad.
Ik heb je simkaart opnieuw op het netwerk gezet. Als jij je toestel even helemaal kunt uitschakelen en daarna weer aan, dan kunnen we zien of dat het heeft verholpen.
Mocht je hetzelfde blijven merken, dan kun je het beste de simkaart in een ander toestel proberen. Dan weten we of we verder moeten zoeken in de simkaart, of in het toestel.

Laat je hier weten of mijn oplossing gewerkt heeft?

Groetjes,
Charlene

Reageer