.

Beantwoord

Netwerk niet beschikbaar met mijn nieuwe sim in Samsung Galaxy j5, wat nu?

  • 29 September 2015
  • 5 reacties
  • 1384 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties
Een nieuwe simkaart aangevraagd voor een nieuw toestel. De oude kaart was te groot. Kaart geactiveerd en een code gekregen.Bij het zoeken naar het netwerk van KPN blijft de boel steken. In een ander toestel geprobeerd en daar krijg ik de vraag om er een simkaart in te steken. Wat nu? Het nieuwe toestel is samsung galaxy j5
icon

Beste antwoord door Naomi 30 September 2015, 12:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi DTM,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat bedoel je met "blijft de boel steken"?
Je krijgt geen verbinding met het netwerk van de KPN/Simyo merk ik in ieder geval.
Werkt dit ook niet als je handmatig op het netwerk van KPN gaat?

Graag je reactie.
Nee, handmatig ook niet. Op miijn symio kun je het nummer zien van de nieuwe simkaart, maar als ik uitlog en weer opnieuw inlog, dan zie je weer het oude nummer, Dar is ook vreemd
Reputatie 4
Badge +10
Hoi DTM, welkom op het Simyo forum!

Helaas was de activatie van je nieuwe simkaart niet goed doorgekomen. Mijn collega van het e-mailteam heeft dit al doorgegeven aan onze IT'ers 🙂 Handmatig is je simkaart geactiveerd. Ook is er vandaag om 10:15 uur een nieuwe pin- en pukcode gestuurd via je e-mail. Heb je deze e-mail gezien? Lukt het om hiermee je nieuwe simkaart te ontgrendelen en er gebruik van te maken?

Ik hoor graag of het lukt. Kun je anders nog even proberen om in je Samsung Galaxy j5 handmatig het KPN netwerk te selecteren? Als het niet helpt, laat je dan weten welke melding er nu komt?

@maikel.twinnie; dankjewel voor je hulp 😃 Top dat je zo goed meehelpt!
Ik heb vanmorgen gebeld en gehoord dat ik het zelf niet kon omdat het een oud nummer was van een eerdere provider. Jullie hebben het toen
zelf geactiveerd en daarna deed de telefoon het . Bedankt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi DTM,

Goed om te horen dat je probleem gisterochtend is opgelost door onze telefonische klantenservice 🙂. Uiteraard ook fijn dat je nu weer bereikbaar bent. Als je nog verdere vragen hebt, zie ik je graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury

Reageer