.

Beantwoord

Netwerk - Geen service, hoe los ik dit op?

  • 6 May 2015
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Hallo,

Vandaag is i.v.m. nummerbehoud mijn tijdelijke nummer opgeheven, daarom heb ik mijn nieuwe Simyo simkaart in gebruik genomen. Eerder vandaag heb ik via een vast telefoonnummer naar mijn vertrouwde 06-nummer gebeld, mijn telefoon ging over dus ik nam aan dat mijn nummer goed was overgezet. Hierna probeerde ik mijn internet etc. goed in te stellen, hierop heb ik diverse keren mijn telefoon aan- en uitgezet, echter heb ik nu geen netwerk meer (geen service). Bij mijn netwerk staat echter wel 'NL KPN' geselecteerd, ik begrijp niet goed waardoor dit komt. Ligt dit aan mijn internet instellingen of is mijn nummer toch nog niet goed overgezet? (Mijn bundels zijn wel ingegaan) Ik heb overigens een iPhone 5c.

Alvast bedankt voor reactie(s)!
icon

Beste antwoord door redheddd 6 May 2015, 15:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hallo, ik heb een Samsung Galaxy S4 ik krijg meldingen dat er geen SIM-Kaart is gevonden terwijl ik er wel een in heb
zitten, en als ik iemand probeer te bellen staat er steeds niet aangemeld aan netwerk. Ik heb de SIM-kaart in een ander toestel gedaan en daar werkt hij gewoon goed en de SIM kaart van andere provider werkt ook in mijn toestel, wat is er aan de hand?
Edit: Mijn probleem is reeds opgelost
Reputatie 3
Badge +7
Hoi redheddd,

Welkom op ons forum en bij Simyo:D

Ik zie inderdaad aan je aansluiting dat alles goed staat. En met het overzetten van je nummer ook goed is gegaan!
Heb je je telefoon nu op automatische netwerk selectie staan?
Fijn dat alles nu werkt:) Wat was de oplossing?



Hoi Petar,

Jij ook welkom op ons forum.
Ik help je graag verder in je eigen topic;)

Reageer