.

Beantwoord

Netwerk geblokeerd

  • 3 May 2013
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Badge
Geachte heer/mevrouw ik heb mijn pincode blijkbaar 3x verkeerd ingevoerd en nu probeer ik het te herstellen door mijn pukcode in te voeren maar het werkt niet. iemand enig idee wat ik nu moet doen ?
gr ashkan
icon

Beste antwoord door Natascha 6 May 2013, 13:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Ashkanm,

De juiste PUK code staat vermeld op je persoonlijke pagina. De code staat vermeld onder het tabblad 'Gegevens & instellingen'.
Badge
ik heb die PUK code meerdere malen ingevoerd en komt erop neer dat het de verkeerde PUK code is ik heb dit probleem nog nooit eerder ervaren zou het eventueel kunnen komen omdat ik in het buiteland ben ? 
gr ashkan
Badge +6
ik heb die PUK code meerdere malen ingevoerd en komt erop neer dat het de verkeerde PUK code is ik heb dit probleem nog nooit eerder ervaren zou het eventueel kunnen komen omdat ik in het buiteland ben ? 
gr ashkan


Hoi Ashkanm,

Dat je in het buitenland zit heeft hier niks mee te maken. Kan je mij een privé bericht sturen met je simkaartnummer en de PUK code die je gebruikt dan kan ik dit voor je bekijken.

Reageer