.

nano simkaart voor iphone 5

  • 24 September 2012
  • 88 reacties
  • 4340 Bekeken

Update door Moderator:

Er is een speciaal bestelformulier online gezet voor klanten die een nano simkaart willen bestellen. Het bestelformulier is te vinden via:

www.simyo.nl/nanosim/aanvragen

Alle personen die nog geen bevestiging in dit topic hebben gekregen van een moderator, dienen de nano simkaart via de bovenstaande link te bestellen.

Meer informatie over de nano simkaart en het activeren daarvan kun je vinden in dit topic.


Goedemiddag,

Ik wil graag bij deze voor 5 euro een nano simkaart aanvragen voor de iphone 5. Er staat in een eerdere topic dat ik een email kan sturen om hem te bestellen maar ik kan nergens een mail adres vinden vandaar via deze weg.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Henk

88 reacties

Ik wil bij deze ook graag een nano sim kaart aanvragen.

Als jullie verder nog aanvullende informatie nodig hebben om de nano kaart aan te vragen dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Ook ik wil graag de nano sim kaart aanvragen voor 5 euro.

Ik hoor graag de verdere stappen!
Reputatie 2
Badge +1
Ik zou ook graag een nanosim bestellen!

Vrijdag me iphone halen 😉
Ik wil ook graag een nano simkaart ontvangen voor 5 euro maar hoe moet dat?

Gr. Janine
Ik wil graag een nano simkaart aanvragen. Kunt u deze sturen? Mvr gr. luvacr
Badge
Goedemorgen,

Ik wil bij deze ook graag een nano sim kaart aanvragen.

Als jullie verder nog aanvullende informatie nodig hebben om de nano kaart aan te vragen dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Frans
In het volgende topic staan de actuele ontwikkelingen rondom de nano-sim voor alle mensen die dit nog niet wisten. Zelf wil ik ook z.s.m mijn nano-sim bestellen bij Simyo. Maar i.p.v elke dag in dit topic te kijken, zou ik wel een mailtje willen ontvangen wanneer ik de nano-sim voor de beloofde €5,- kan bestellen, dit zou geen overbodige luxe zijn voor mensen die aan 't wachten zijn. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi hvspijker, Smate, Blukkie, Ronald renes, Janine, Eigenwijze en Corse,

Ik heb voor jullie allen een nano simkaart klaar laten leggen. Jullie ontvangen de nano simkaart binnen 2 werkdagen. De 5 euro wordt berekend op je factuur of van je beltegoed af gehaald.

@Lucavr, ik zag dat jij eerder vandaag al een nano simkaart had aangevraagd. Deze wordt ook verstuurd.

@Corse, in het topic staat aangegeven dat de simkaart te bestellen is. We zijn aan het kijken of we een bestelformulier online kunnen zetten.

Groetjes,

Alex
Ik wil bij deze ook graag een nano-simkaart aanvragen voor 5 euro.

Met vriendelijke groet, Jeroen
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jeroen1,

Dit wordt geregeld. Binnen 2 werkdagen heb je de simkaart binnen.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Ik heb maandag geprobeerd telefonisch een nano-simkaart te bestellen. Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan werd mij verteld dat ik eind van de week maar terug moest bellen omdat het dan pas mogelijk was er een te bestellen. Nu lees ik dat het hier ineens weer wel mogelijk is?

Ik zou nogmaals bij deze dan ook graag een nano-simkaart willen aanvragen!

Met vriendelijke groet,

Mike
Ik zou ook graag een Nano Sim kaart willen bestellen
@Alex 

Bedankt voor de reactie, dat zou misschien handiger zijn voor klanten die niet eerst op een forum willen zoeken.
Bij deze zou ik dan ook mijn nano-sim willen aanvragen, hoe gaat dit verder in zijn werking, zou daar nog iets over uitgelegd kunnen worden?
Ik wil bij deze ook graag een nano simkaart aanvragen!

Ik heb al een mailtje gestuurd paar dagen terug maar dit lijkt toch sneller te gaan!

Met vriendelijke groet,

Tom de Wild
Graag een nano simkaard.

M.v.g.

Michael
Badge
Hallo,

Ik zou graag een nano simkaart willen bestellen.

Groetjes,
Sandra Taal
Bij deze wil ik een nano simkaart bestellen!
Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik ook een nano sim-kaart bestellen. Graag ontvang ik een bevestiging.

Met vriendelijke groet,

Don Fakkert
Ik wil bij deze ook graag een nanosimkaart bestellen voor mijn toekomstige iPhone 5
Alvast bedankt

Ramon
Goedenavond,

Ik wil bij deze een nano sim aanvragen voor de iphone 5.

Graag reactie.

Gr R Hekman
Ik wil ook graag een nano simkaart bestellen.

Groetjes Mieke
Badge
Hallo,

Via deze weg wil ik graag een nano sim kaart bestellen.
Mochten er meer gegevens nodig zijn hoor ik het graag van jullie.
Krijg ik hiervan een bevestiging?

Mvg
Dirk 
Ik wil bij deze ook graag een nano simkaart bestellen.

Gr petra
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mike Maasdam, oceans, Tomdewild, Michael, Baximus, Don, Ramon, Mieke76 en Petrah,

Voor jullie heb ik een nano simkaart aan laten vragen. Jullie ontvangen de simkaart binnen 2 werkdagen. De kosten (5 euro) worden berekend op jullie factuur of gaan van het beltegoed saldo af.

@Mike Maasdam, ik vermoed dat je in de ochtend had gebeld. In de middag werd pas bekend dat de nano simkaarten besteld konden worden. Ik heb je mail er tussen uit gehaald.

@oceans en Baximus, ik zie dat jullie gebruik maken van nummerbehoud. Jullie kunnen de nano simkaart pas laten activeren nadat het telefoonnummer is over gezet op de originele simkaart Houd hier aub rekening mee.

@corse, ik had jou al op de lijst van gisteren gezet.

Groetjes,

Alex
@Alex

Oke, je word vriendelijk bedankt!

Reageer