.

Beantwoord

nano simkaart te klein, wat nu?

  • 1 October 2014
  • 5 reacties
  • 4853 Bekeken

Ik heb een nano simkaart besteld en gekregen (prepaid). Maar blijk toch een grotere nodig te hebben voor mijn Samsung galaxy trend lite. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Helena 2 October 2014, 13:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik zal de vrijheid nemen deze vraag proberen te beantwoorden. ;)

Je kunt natuurlijk een nieuwe simkaart bestellen, dit kost 5 euro. (via Mijn Simyo > Mijn Instellingen & Simkaart > aanvragen vervangende simkaart).
Een andere optie is om bij een derde partij een Simkaart Adapter te kopen, dit is eigenlijk een stukje plastic in de vorm van een micro simkaart, hier kun je je nano simkaart  instoppen en dan past ie wel in de micro simkaart-slot van je Samsung Galaxy Trend Lite. Dit is handig als je ooit  nog een nano simkaart nodig hebt, dan hoef je geen nieuwe te bestellen. Zo'n simkaart adapter kost slechts een paar euro.
Reputatie 7
Badge +9
Niet alle telefoons kunnen even goed over weg met zo'n sim adapter. Gebruik even een zoekmachine om uit te vinden wat de ervaring is van andere eigenaren van jouw telefoon, er is namelijk een kans dat er iets wordt beschadigd. Het ene toestel is daar gevoeliger voor dan een ander.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi creabea en Helena, welkom op het Simyo forum!

creabea, ik het dit topic even verplaats naar het subforum Simkaart; past ie precies tussen ;)

Helena, wat fijn dat je meteen zo lekker meedoet op het forum! creabea zal zeker geholpen zijn door jouw antwoord, toch, creabea?
Neem de slimme tip van Scotsman dan ook gelijk even in overweging.
Goedemorgen,

vandaag gaat mijn nieuwe Simyo abonnement in werking dus vanochtend wilde ik de nieuwe sim-kaart in m'n telefoon doen en kwam toen tot de ontdekking dat ik de verkeerde maat kaart heb doorgegeven. Ik heb een iPhone 4s en de sim-kaart die ik heb gekregen is te klein. Graag hoor ik of het mogelijk is een nieuwe sim-kaart toegestuurd te krijgen (in de juiste maat) en of dat eventueel met spoed kan aangezien ik nu niet kan bellen/gebeld kan worden.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie,
A. Segeren
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Caan, welkom op het Simyo forum :)

Volgens mijn gegevens heeft mijn collega Pieter van het e-mail team je vraag al beantwoord en je een nieuwe simkaart toegestuurd. Je krijgt nu een 3 in 1 simkaart, dus kwa formaat moet het helemaal goed zitten 🙂.

Laat je het ons even weten als je de simkaart hebt ontvangen?

Reageer