Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactienano simkaart activeren + pincode?
Ik heb vandaag mijn iPhone 5 ontvangen en wil die graag (het liefst nog voor het weekend) gaan gebruiken. Ik heb vanochtend mijn nanosimkaart geactiveerd, maar ik heb daar nog niks over gehoord. Wanneer wordt deze geactiveerd? En waar kan ik de pincode van mijn nanosimkaart vinden, want de pincode die bij Mijn Simyo staat werkt (nog?) niet.
Bladzijde 1 / 3
Ik heb vanochtend een verzoek tot activering van mijn nanosimkaart, die ik met de post heb ontvangen, ingediend via de simyo website. Nu hoor ik echter helemaal niets meer. Ik wil graag de kaart vandaag nog activeren, maandag komt nl helemaal niet uit. Dit zou toch binnen een werkdag gebeuren!?
Ik heb vandaag ook mijn nanosimkaart geactiveerd en vroeg mij af of hij dan ook morgen voor 17:30 is geactiveerd zoals in dit topic staat:Â
https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/nano-simkaart-aanvraag-formulier-4649/ Â
https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/nano-simkaart-aanvraag-formulier-4649/ Â
+2
Beste Jazz,
Uit onze gegevens blijkt dat jouw nanosimkaart al is geactiveerd. Ook blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat je probleem is opgelost. Laat ons even weten als dat niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat jouw nanosimkaart al is geactiveerd. Ook blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat je probleem is opgelost. Laat ons even weten als dat niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Arie
+2
Beste annee en fschilthuizen,
Wij hebben de nanosimkaart voor jullie geactiveerd. Als jullie het toestel even uit en na een kwartiertje weer inschakelen kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Voor de nieuwe pin en pukcode kunnen jullie even inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vinden jullie de nieuwe codes terug.
Groetjes,
Arie
Wij hebben de nanosimkaart voor jullie geactiveerd. Als jullie het toestel even uit en na een kwartiertje weer inschakelen kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Voor de nieuwe pin en pukcode kunnen jullie even inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vinden jullie de nieuwe codes terug.
Groetjes,
Arie
Beste Arie,
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag en mijn probleem is ook nog steeds niet opgelost
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag en mijn probleem is ook nog steeds niet opgelost
Zou de mijne ook geactiveerd kunnen worden. Heb net mijn iPhone binnen en kan er niks mee... Snik snik
Hier ook graag activeren, alvast bedankt!
+2
Beste annee,
Welke vraag van jou zou ik niet beantwoord hebben? Helaas is het niet voor het weekend gelukt maar wij hebben de simkaart geactiveerd. De nieuwe codes vindt je op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Groetjes,
Arie
Welke vraag van jou zou ik niet beantwoord hebben? Helaas is het niet voor het weekend gelukt maar wij hebben de simkaart geactiveerd. De nieuwe codes vindt je op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Groetjes,
Arie
+2
Beste JdeG en sami,
Wij hebben de nanosimkaart ook voor jullie geactiveerd. Als jullie het toestel even uit en na een kwartiertje weer inschakelen kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Voor de nieuwe pin en pukcode kunnen jullie even inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vinden jullie de nieuwe codes terug.
Groetjes,
Arie
Wij hebben de nanosimkaart ook voor jullie geactiveerd. Als jullie het toestel even uit en na een kwartiertje weer inschakelen kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Voor de nieuwe pin en pukcode kunnen jullie even inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vinden jullie de nieuwe codes terug.
Groetjes,
Arie
Het werkt! Fantastische support!
Kunnen jullie zien of ook mijn nanosimkaart al is geactiveerd? Ik krijg namelijk nog steeds 'Geen service' te zien op mijn iPhone 5. Moet ik mijn oude iPhone eerst nog uitschakelen of is dat niet nodig?
Beste annee,
Welke vraag van jou zou ik niet beantwoord hebben? Helaas is het niet voor het weekend gelukt maar wij hebben de simkaart geactiveerd. De nieuwe codes vindt je op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Groetjes,
Arie
Beste Arie,
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi mlusthof,
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Groetjes,
Alex
Beste Arie,
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Groetjes,
Alex
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Hoi mlusthof,
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Groetjes,
Alex
Beste Arie,
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Beste Alex,
Hij werkt nog steeds niet
Groetjes,
Anne
Beste Alex,
Mijn gewone simkaart werkt ook nog steeds. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Mijn gewone simkaart werkt ook nog steeds. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Ditzelfde heb ik ook. Er blijft geen service staan. Maar ach, ik bel toch nauwelijks. Hopelijk komt dit vanzelf goed.
Ik heb mijn nano simkaart vanmiddag geactiveerd, maar er is nog niks gebeurd en zonder pincode kan ik mijn nieuwe iphone 5 niet activeren in itunes.
Kunnen jullie mijn simkaart nog activeren, zodat ik mijn telefoon vanavond in gebruik kan nemen?
alvast bedankt!
Kunnen jullie mijn simkaart nog activeren, zodat ik mijn telefoon vanavond in gebruik kan nemen?
alvast bedankt!
Hier zelfde probleem als annee en mlusthof. Oude sim doet het wel en mijn nano sim geeft 'geen service' aan.
iTunes synchroniseren heeft niet geholpen.
iTunes synchroniseren heeft niet geholpen.
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Ik heb al met iTunes gesynchroniseerd. Net als anderen is de simkaart in mijn iPhone 4 ook nog steeds actief. Ik kan er gewoon mee bellen en gebeld worden. Ik vermoed dat de technische migratie nog niet helemaal voltooid is. Kan dit kloppen? Â
Hey,
Heeft iemand een idee hoe lang het traject ongeveer duurt voordat je nano sim geactiveerd is en je een nieuwe pin code ontvangt ?
Gr David
Heeft iemand een idee hoe lang het traject ongeveer duurt voordat je nano sim geactiveerd is en je een nieuwe pin code ontvangt ?
Gr David
Hier nog eens zelfde probleem als annee en mlusthof. Nanosim is geaktiveerd, nieuwe PIN-code staat op site, maar oude sim doet het nog steeds (telefoon staat nu weer uit) en mijn nano sim geeft 'geen service' aan.Â
sowieso een dag...en die van mij heeft nog steeds geen service
In eerste instantie kreeg ik te horen dat het tot morgen rond het middaguur zou duren voordat de activatie voltooid was. Maar via het forum hoor ik dan weer tegenstrijdige berichten. Misschien dan eerst maar daar van uitgaan. Activatie trouwens vanochtend om 08:00 uur al aangevraagd via de website.
Moet ik nu mijn oude sim uitschakelen? Zodat ze kunnen overschakelen naar de nano sim.
Zou wel heel onpraktisch zijn aangezien ik dan niet bereikbaar ben.
Zou wel heel onpraktisch zijn aangezien ik dan niet bereikbaar ben.
Ik heb beide toestellen een half uuur power off laten staan, toen de iPhone 5 weer aangezet, en na invillen PIN-code kreeg ik verbinding met KPN netwerk.
Bladzijde 1 / 3
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.