.

Beantwoord

Moet ik mijn oude simkaart deactiveren voordat ik mijn nieuwe activeer?

  • 13 September 2015
  • 7 reacties
  • 2175 Bekeken

Ik heb een nieuw telefoontoestel gekocht waar een micro sim in moet. Dus bij Simyo een nieuwe besteld. Helaas gebeurt er niets na het activeren van de sim. De oude simkaart in het andere toestel blijft wel werken.
Moet ik eerst de oude deactiveren?
icon

Beste antwoord door Angela 14 September 2015, 13:43

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Kijk even in MySimyo je kan hier bij simkaart instellingen zien welke kaart actief is.
Wacht tevens een (werk)dag (24hrs). Soms kan het even duren voor een kaart daadwerkelijk is geactiveerd in computers. Verwerking duurt nou eenmaal soms wat langer.

Waarschijnlijk zal morgen alles prima werken 🆒

https://mijn.simyo.nl /instellingen# tab_simkaart
Ik heb mijn oude sim via de site gedeactiveerd en hij doet het inderdaad niet meer, maar de nieuwe simkaart wordt nog steeds niet herkend. Ook staat het simkaart nummer niet bij mijn gegevens.
Moet ik nu 24 uur geduld hebben? De code die je krijgt na het invoeren van het simkaart nummer, wanneer moet je die invoeren? Ik heb namelijk al een pincode op de sim gezet om na opstarten van de telefoon de sim te unlocken.
Je hoeft en kan je oude sim kaart niet deactiveren voor het activeren van de nieuwe. Bij het activeren van de nieuwe gaat dit vanzelf. Ik vermoed dat jij hem hebt geblokkeerd en dat doe je weer bij verlies of diefstal..

Ik raad je aan even op antwoord te wachten van een moderator.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Toyo,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je jouw nieuwe simkaart niet kunt activeren! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zoals Raytje aangeeft, kun je jouw oude simkaart niet de-activeren. Het is alleen mogelijk om een nieuwe simkaart te activeren.

Ik heb het systeem er even op nagekeken. Hier zie ik dat jouw nieuwe simkaart ondertussen geactiveerd is. Klopt het dat deze nu netjes werkt zoals het zou moeten? Ik hoor het graag van je.

@STN & Raytje, bedankt voor jullie hulp en extra informatie.

Groetjes,
Angela
bedankt, alles werkt. Ook dank aan STN en Raytje.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Toyo,

Top om te horen! Dankjewel voor je terugkoppeling en natuurlijk graag gedaan ;)

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden 🙂
Graag gedaan..

Reageer