.

Beantwoord

Kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?

  • 4 February 2017
  • 8 reacties
  • 203 Bekeken

Badge
Omdat ik gestalkt word wil ki mijn nummer wijzigen. Ik heb nu een nieuwe simkaart aangevraagd maar krijg ok dan ook een ander nummer?
icon

Beste antwoord door Caspar 6 February 2017, 12:31

Bekijk originele reactie

8 reacties

@mboelen

Wat een vervelende situatie, joh !
Nee, niet met een vervangende sim - geen nieuwe 06 - was zelfs niet nodig.

Even doornemen. Ook wat betreft overlast
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-nieuw-telefoonnummer-302

En wees voorzichtig met je (nieuw) nummer ..:)

Suuk 6

Een moderator meldt zich nog binnen 24 u op werkdagen.
Badge
Oke kan jij bestelling voor nieuwe sim ongedaan maken? Dan wil ik allee een nieuw nummer.
Alvast hartelijk dank
Oke kan jij bestelling voor nieuwe sim ongedaan maken? Dan wil ik allee een nieuw nummer.
Alvast hartelijk dank


Forum experts zijn net als jij klanten en kunnen dat niet.
Als jij hieronder reageert dat je akkoord gaat met de kosten van 5 euro voor een nieuw nummer dan gaat een moderator (Simyo medewerker dus) dat voor jou regelen. Hou er wel rekening mee dat het weekend is en dat er dus geen garantie is dat je vandaag nog antwoord krijgt.

Zij bepalen ook hoe het per ongeluk bestelde simkaartje word afgehandeld.

Stalken is overigens strafbaar, noteer alle contact momenten en mijn advies is dit tevens te melden bij de politie.
Badge
Okee akkoord
Reputatie 5
Badge +9
Hoi mboelen,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je wordt lastiggevallen! Weet je het nummer van diegene of word je door een onbekend nummer gebeld? In het eerste geval kan je het nummer namelijk blokkeren in je telefoon. Scheelt een hoop gedoe en dan kan je je nummer behouden.

Wil je toch een ander nummer, dan kan dat en is dat binnen een dag geregeld. De kosten voor een nieuw nummer zijn€ 5,- en zodra we je een nieuw nummer hebben gegeven, ben je de oude echt kwijt. Als je dit wilt, doe ik het graag voor je!

Ik hoor graag van je.

@Friesian en Ray bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Hallo ik wil graag mijn nummer laten wijzigen?
Hoe en waar kan ik dat laten doen?

Met vriendelijke groet stephan
Reputatie 7
Badge +9
De moderators op dit forum kunnen dit doen.
Je moet dan akkoord gaan dat er 5 euro in rekening worden gebracht en dat je huidige nummer komt te vervallen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Stephan1964,

Welkom op het Simyo forum.

Je kunt via deze weg een nieuw nummer aanvragen 🙂 Een nieuw nummer kost € 5,-. Als je hiermee akkoord gaat, krijg je een nieuw nummer toegewezen.

Ik zie dat mijn collega dit inmiddels voor je in orde heeft gemaakt. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Groentjuh, bedankt voor je hulp!

Reageer