.

Beantwoord

Mijn telefoon met simkaart is in het water gevallen! Wat nu?

  • 9 January 2017
  • 3 reacties
  • 693 Bekeken

Ik heb een probleem mijn telefoon met mijn simkaart met telnummer 06308xxxxx is in het water gevallen en er stond nog aan beltegoed € 20.11 op mijn simkaart. Ik heb een mail ontvangen dat ik een smsje of een keer bellen moet anders ben ik mijn nummer kwijt. Ik heb inmiddels een andere telefoon maar geen simkaart meer. Hoe lossen we dit nu op ik hoop niet dat ik mijn beltegoed nu kwijt ben. Ik bel niet zo vaak maar ik ben hartpatiënt en moet een telefoon bij me hebben. Ik heb nu de simkaart van mijn vrouw. Maar ik zou graag een nieuwe simkaart met mijn nummer en beltegoed terug hebben is dat mogelijk. Ik hoop het wel want mijn vrouw wil graag haar simkaart weer terug hebben.
icon

Beste antwoord door Caspar 10 January 2017, 12:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Scheepsmuis,

vervelend dat dit is gebeurd, ik denk dat een moderator dit wel met je regelt.
Zo aardig zijn Simyo mensen namelijk altijd.
Waarschijnlijk binnen 24 uur zal een moderator reageren.

Groet Paul.
Ten eerste is het niet handig om privé gegevens zoals telefoonnummers te plaatsen. Forum is wereldwijd te zien.

Je kunt gewoon een vervangende simkaart bestellen op je MijnSimyo, instellingen en Simkaart. Kosten zijn 5 euro en gaat van het beltegoed af.

Om je nummer actief te houden kun je ook opwaarderen of een internetbundel aanschaffen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Scheepsmuis,

Welkom op 't forum :)

Jeetje, wat vervelend dat je toestel in het water is gevallen! Dan heb je inderdaad een nieuwe simkaart nodig. Ik zag dat je al een nieuwe simkaart hebt besteld en er is hiervoor € 5,00 van je beltegoed afgegaan. Ik heb deze kosten voor je vergoed als pleister op de wonden 😳 Nu heb je weer € 20,11 beltegoed.

Nu hoef je je ook niet meer zorgen te maken over het actief houden van je 06-nummer. Ik heb ervoor gezorgd dat deze weer een half jaar actief blijft. Zorg jij er dan voor dat je het komend half jaar één belletje pleegt of een sms'je verstuurd?

Is alles zo duidelijk?

@Raytje en PaulH bedankt voor jullie hulp boys!

Groetjes,
Caspar

Reageer