.

Beantwoord

Mijn telefoon is gestolen, hoe kan ik mijn contacten importeren?

  • 15 February 2018
  • 6 reacties
  • 2667 Bekeken

mijn Samsung S5 is met mijn jas gestolen , heb nu een nieuwe simkaart en wil graag mijn contacten importeren ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 February 2018, 07:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

Als de contacten op de simkaart van de gestolen telefoon stonden dan bent u deze helaas kwijt.
Hoi Gert-Jan63.

Diefstal altijd een rottige ervaring, sommigen hebben geen greintje fatsoen.🤔🙄
Hoe stonden de contacten opgeslagen op de sim of op je Gmail account op je telefoon, het laatste is gunstig. Anders zijn ze verloren..

Heb je bij Whatsapp een backup op drive staan? Dan kun je via de gesprekken geschiedenis herleiden wie het waren.

Met advies voor de zekerheid altijd de contacten opgeslagen op je Gmail account.

We hopen en horen graag van je of dat dit helpt.

Groetjes
Friesian
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Gert-Jan63,

Ah, super balen dat je telefoon is gestolen! Inderdaad een rotte ervaring :(

Ik heb meteen kosteloos een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Deze ontvang je binnen drie werkdagen. In de bijbehorende brief staat uitgelegd hoe je deze kan activeren.

Als je contacten op je simkaart en je telefoon stonden opgeslagen, ben je deze helaas kwijt. Als de contacten ook op je Gmail-account staan opgeslagen, kan je deze terughalen wanneer je op een Android telefoon inlogt met je account.

Zoals Friesian het al heeft aangegeven, kan je via Whatsapp ook je gesprekken terugzien. Maar dit kan alleen als Whatsapp een backup heeft gemaakt. Als je de nieuwe simkaart hebt ontvangen, kan je Whatsapp downloaden. Daarna kan je erachter komen of Whatsapp een backup heeft gemaakt.

Ik hoor het graag van je of het lukt!

@Ray @Friesian Bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Ashweeta
@Ashweeta

Ik lees dat ie al een nieuwe simkaart heeft.
Hoi Ashweeta , bedankt voor je leuke en leerzame reactie en hartstikke fijn dat je mijn nieuwe simkaart kosteloos hebt opgestuurd. Ben al een behoorlijke tijd bezig geweest om mijn contacten op mijn huistelefoon allemaal in te voeren in mijn S4. Morgen nog een uurtje aan besteden en dan is het weer helemaal goed , groetjes en een fijne dag toegewenst.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gert-Jan,

Namens Ashweeta, graag gedaan! 🙂 Ik zie dat je inderdaad, zoals Ray zegt, al een simkaart had. Ashweeta heeft je er nog eentje opgestuurd. Dat was niet nodig, oeps! Je kunt die tweede simkaart doormidden knippen en weggooien dan.

@ Ray, scherp!

Groetjes,
Jihane

Reageer