.

Beantwoord

Mijn telefoon accepteert de pincode niet. Hoe kan dat?

  • 4 September 2018
  • 4 reacties
  • 1122 Bekeken

Badge
Mijn telefoon vraagt opeens om een pincode om het apparaat te ontgrendelen. De pincode die Simyo mij gegeven heeft en die op de site staat, werkt niet. Het andere dat ik ooit aangemaakt heb op een vorig toestel ook niet. Ik heb twee simkaarten in mijn toestel: 1 van Simyo en 1 van ( ik dacht) Lebara. Het toestel vraagt om een KPN-pincode, dat moet dus Simyo zijn. Of is Lebara ook KPN ? Ik heb nu nog 1 poging om de juiste pincode in te voeren. Wat zou u doen ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 September 2018, 18:14

Bekijk originele reactie

4 reacties

Alle 2 de simkaarten eruit.als er dan nog om een pincode wordt gevraagd dan is dat de schermvergrendeling mogelijk.

Vraagt het toestel geen pincode dan om te beginnen eerst alleen de Simyo kaart plaatsen en dan kijken wat er gebeurt. Pincode vraag? Invoeren.

Is het dan fout krijg je de vraag om de pukcode die op Mijn Simyo staat. Werkt dit? Voer een nieuwe pincode in.

Graag een terugkoppeling van het resultaat.

# edit

Correctie.

Lees even Dit topic. Volgens mij is dat de oplossing. Morgen. Verwacht ik een reactie van de moderator.
Lebara is geen KPN maar maakt gebruik van hetzelfde netwerk (KPN) als Simyo. Simyo is een dochter van KPN, Lebara niet.
Badge
Friesian, ontzettend bedankt voor je reactie. In de tussentijd heeft het probleem zichzelf verholpen: het laadje met simkaarten heb ik eruit en erin gedaan, en mijn toestel opnieuw opgestart, waarna dat alsnog de Symio pincode accepteerde ....maar vreemd blijft het wel !
Reputatie 6
Badge +4
Hi pupileye,

Onhandig zeg dat je telefoon je pincode niet accepteerde! Gelukkig ben je er met de hulp van Friesian alweer achter gekomen hoe het zit. Top!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@ Friesian je bent een topper!

Groetjes,
Thomas

Reageer