.

Beantwoord

Mijn simkaart werkt niet in een ander toestel. Hoe kan dat?

  • 15 October 2019
  • 8 reacties
  • 373 Bekeken

Ik heb geprobeerd mijn simkaart (nano) over te zetten van mijn Nokia Lumia (Windows) naar Motorola G6. Kwam wel binnen met de code maar niet verder. Mogelijk zijn de afwijkende besturings systemen het probleem. Wat moet ik doen? Een nieuwe kaart plaatsen ?

icon

Beste antwoord door Bas 16 October 2019, 13:44

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi HenkvanRooden, 

Welkom op ons forum! :blush:

Bij mijn weten kun je naar hartenlust je simkaart in andere toestellen plaatsen hoor, dat het niet dezelfde besturingssystemen zijn maakt niets uit! 
Wat bedoel je precies als je zegt dat je niet verder komt? Want je PIN-code invoeren lukt dus wel, maar wat gebeurt er daarna? 

Groetjes, 
Bas

Beste Bas

Ik kan me nog melden bij Google. Ook kan ik nog mijn Wi-Fi code invullen. Kan nog Whatsapp en Outlook tussen de AppStore zien. Maar er is geen verbinding. Kan niet bij instellingen komen want zie alleen maar een terugkeer pijl. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi HenkvanRooden, 

Bedankt voor je snelle reactie :cowboy:

Kan je het onderdeel van de instellingen voor je simkaart niet inkomen of kun je überhaupt niet bij je instellingen van je toestel komen? 

Groetjes,
Bas

Ik kan niet bij de instellingen van het toestel komen

Beste Bas

Toestel werkt!  Had al vanmorgen een nieuwe simkaart besteld. Kun je die nog annuleren. Anders pech gehard.  Groet Henk

Reputatie 7
Badge +10

Hi Henk,

 

Wat goed om te horen dat alles op z'n pootjes terecht is gekomen! :D De vervangende simkaart kan niet geannuleerd worden, máár ik heb wel de kosten van € 5,- voor jou vergoed. Je hoeft dit bedrag dus niet meer te betalen. De nieuwe simkaart kun je dan straks doorknippen en weggooien. 

 

Laat je het weten als je nog een vraag hebt?

 

Groetjes,

Jihane

Hi Jihane

Prima service, dank je 

Groet, Henk

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Henk,

 

Heel graag gedaan, fijn weekend!

Groetjes,

Daisy

Reageer