.

Beantwoord

Mijn simkaart past niet in mijn nieuwe iPhone 6s. Wat nu?

  • 12 December 2017
  • 3 reacties
  • 782 Bekeken

Hallo,

Hallo, net mijn nieuwe iphone 6s ontvangen, maar de simkaart van mijn oude toestel iphone 4 past hier niet in. Het is geen 3 in 1 of 2 in 1, vrij oud dus. Kan de helpdesk mij een nieuwe simkaart sturen? Alvast bedankt.

Groet,
Soufia
icon

Beste antwoord door Niels 13 December 2017, 15:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Soufia,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat klinkt inderdaad als een hele oude simkaart 😉 Je kan zelf een nieuwe 3-in-1 simkaart aanvragen via Mijn Simyo. Ga daarvoor naar het kopje 'Instellingen>Simkaart'. Omdat je al voor een lange tijd klant bij ons bent heb ik voor deze keer kosteloos een simkaartje naar je opgestuurd. Ik verwacht dat deze nog voor het weekend binnen is.

Veel plezier met je nieuwe toestel! Heb je verder nog vragen?

Groetjes,

Niels
Hallo,

Ik zit letterlijk met exact dezelfde situatie; mijn (trouwe) SIM kaart paste in de vorige 4 mobiels (pre-android, 2.3, 4.0, 6.0) maar helaas niet in het net nieuw aangeschafte nieuwste model. Is er een oplossing voordat ik met schaar (of vergelijkings site) aan de gang ga...

MVG
H. J. Kooy
Reputatie 7
Badge +10
Hoi H. J. Kooy,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je simkaartje nu niet meer in je toestel past! Ik zou niet gaan knippen als ik jou was 😉 Dat kan gemakkelijk misgaan. Zoals Niels hierboven aangeeft kun je een vervangende simkaart bestellen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Een simkaart kost normaliter € 5,-.

Omdat ik ook in jouw gegevens zie dat je al een hele poos klant bent, ben ik bereid om de simkaart cadeau te doen! Je ontvangt 'm binnen enkele dagen, geheel kosteloos 😉

Na activatie doet je oude simkaart het niet meer, en kun je lekker je nieuwe simkaart gebruiken. Je nieuwe simkaart is een 3-in-1 simkaart, wat inhoudt dat alle formaten erin zitten.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane

Reageer