.

Beantwoord

Ik heb mijn simkaart ondanks toezegging (nog) niet ontvangen. Wat nu?

  • 13 February 2017
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Op dinsdag 7 februari jl. een mail ontvangen met de mededeling: Je Simyo Startpakket met nummer xxxxx wordt binnen 3 werkdagen thuisbezorgd. Het is vandaag 13 februari. Tot op heden niets ontvangen!
Wel een dag later een mail met de PIN- en PUK-code. Is er iets fout gegaan? Hoor graag!
icon

Beste antwoord door Samantha 14 February 2017, 14:47

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Wijkbelangen Emmerhout,

Heb je de adresgegevens gecontroleerd op Mijn Simyo https://mijn.simyo.nl/instellingen? De simkaart wordt naar dit adres verzonden.
Op genoemde adres had ik de SIM-kaart ook verwacht. Maar niets ontvangen!
Probleem kan ook bij PostNL liggen. Daar komen we snel genoeg achter zodra Simyo heeft bevestigd dat pakket is verstuurd.
Badge +7
Hoi Wijkbelangen Emmerhout,

Welkom op ons forum :)

Wat vervelend dat je de simkaart niet ontvangen hebt! We hebben de simkaart op 7-2-2017 verzonden, dus je zou hem inderdaad al ontvangen moeten hebben. Het lijkt erop dat er iets mis is gegaan onderweg.

Daarom heb ik gratis een nieuwe simkaart verstuurd naar het adres dat bij ons bekend is. Deze simkaart heb je binnen 3 werkdagen thuis. Laat je het weten zodra je hem hebt ontvangen?

Groetjes,
Samantha

@franswon & Ray, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂
Dag Samantha,
Bedankt voor je bericht. Het pakket is vandaag bezorgd! Wel wat later dan toegezegd. Maar toch.
De nieuwe simkaart is dus niet meer nodig. Zal ik deze na ontvangst terugsturen?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wijkbelangen Emmerhout,

Jeeuj, de simkaart is binnen!!!

De andere hoef je niet terug te sturen hoor. Bewaar 'm maar, voor als je andere simkaart stuk gaat :D

Heb je verder nog vragen voor ons?

Groetjes,
Caspar
Nee, dank voor de snelle reactie en afhandeling.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wijkbelangen Emmerhout,

Graag gedaan 😃 Mocht je in de toekomst toch nog vragen hebben, dan kun je die altijd stellen.

Groetjes,
Jihane

Reageer