.

Beantwoord

Mijn simkaart is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Wat kan ik doen?

  • 7 March 2017
  • 8 reacties
  • 847 Bekeken

"Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" krijg ik steeds te horen als ik wil bellen. Ik heb automatisch opwaarderen en mijn beltegoed is voldoende dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb de simkaart in een ander toestel geplaatst maar dat hielp ook niet. Hoe krijg ik mijn mobieltje weer aan de praat?
icon

Beste antwoord door Caspar 8 March 2017, 12:39

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi donkey,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag niks vreemds. Ik heb je simkaart wel ge-reset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.

Laat je me weten of het geholpen heeft?

Groetjes,
Caspar
Bedankt Caspar,

Het mobieltje weer.
Het mobieltje DOET het weer, wou ik schrijven.
Badge +7
Hoi donkey,

Wat fijn dat je mobieltje weer werkt 😃 Graag gedaan namens Caspar. Als we je weer ergens mee kunnen helpen, laat je dan weer een berichtje achter op het forum?

Groetjes,
Samantha
Ik heb hetzelfde probleem. Iedere keer als ik probeer te bellen krijg ik de melding: "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". ik hoop dat dit spoedig opgelost kan worden.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi js_mobiel,

Welkom op 't forum 🙂

Wat vervelend dat je aansluiting om administratieve redenen was geblokkeerd. Dit zal een foutje zijn geweest bij het automatisch opwaarderen. Ik heb je aansluiting gelijk gedeblokkeerd. Doe even je toestel uit en aan, en dan kan je weer bellen!

Laat je het me weten of het is gelukt?

P.S. Ook als je geblokkeerd bent kan je (gratis) bellen naar onze klantenservice via 1200. Als je belt naar onze klantenservice, kunnen we het probleem sneller voor je oplossen!

Groetjes,
Caspar
Beste Caspar,

Het probleem met mijn aansluiting is verholpen. Bedankt voor het oplossen!

Groet,

JS
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Js_mobiel,

Dat is goed om te lezen. Fijn dat je het nog even aan ons hebt laten weten. Graag gedaan namens Caspar 🙂 Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Angela

Reageer