.

Beantwoord

Mijn simkaart is nu te klein, wat kan ik doen?

  • 25 March 2016
  • 9 reacties
  • 6235 Bekeken

Badge
Hoi, ik ben overgegaan van een apple naar een samsung omdat de apple me niet beviel, maar nu is mijn kaartje te klein, wat nu te doen?
icon

Beste antwoord door simnlru 25 March 2016, 23:00

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi Marietienne,

Je hebt waarschijnlijk een nano simkaart.

Je zou eigenlijk bij simyo een nieuwe moeten aanvragen dit kost 5 euro als ik me niet vergis? Of dit zou je met simyo zelf moet bespreken.

Zie oude topic van 2014 precies de zelfde vraag en uitleg wat je zou kunnen doen:
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/nano-simkaart-klein-nu-23554

Je kan dus ook een sim adapter kopen
Zoals dit :

http://www.checkdiedeal.nl/sim-kaart-adapter-4in1.html?gclid=CPOu38Hq3MsCFcSRGwodg-IDkg

Dan kan je daar je simkaart er in doen en is hij weer wat groter.

Uiteindelijk ben je voor een nieuwe simkaart of zo een adapter evenveel kwijt dus de keus is aan jou :)

Je kan zo een adapter ook in China bestellen maar dat kan van 1 week tot 3 maanden duren voordat je het zeker weet binnen te hebben.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunne helpen. :)

Mvg,

Simnlru
Badge
Dank je wel voor je antwoord, china duurt me te lang
Reputatie 1
Badge +5
Je kan ze natuurlijk ook in Nederland bestellen alleen je betaalt bijna 3 uur verzond kosten dus dan zou je goedkoper uitzijn met een nieuwe simkaart, maar ik weet niet hoe snel je een nieuwe simkaart nodig hebt?
Misschien dat simyo nog wat voor je kan betekenen 🙂 het is tenslotte bijna passen haha :)

Mvg,

Simnlru
Reputatie 1
Badge +5
*3 euro moet het zijn.
Badge
Dank je wel voor het snelle reageren, liever gisteren dan vandaag
Wanneer het eenmalig wordt toegepast zou je bijvoorbeeld bij de Hema een Hema prepaid (1 eur) sim kunnen halen en daarvan de juiste mal kunnen gebruiken.

Suuk 6.
Badge
Dank je wel......fijne paasdagen
Media markt verkoopt ook adapters, goedkoper dan een simkaart..
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Marientienne,

Allereerst welkom op het forum!

Je hebt een vervangende simkaart nodig. Deze kun je bestellen op Mijn Simyo via Instellingen -> Simkaart -> Vervangende simkaart. De kosten hiervoor zijn € 5,- en wanneer je hem vandaag besteld, zul je hem woensdag of donderdag in huis hebben!

De alternatieven die je gegeven zijn kunnen ook erg goed werken. Je kunt deze natuurlijk altijd proberen en als het niet lukt, kun je altijd nog een vervangende simkaart bestellen.

Heb ik je vraag zo beantwoord?

@ simnlru, Friesian en Raytje, bedankt voor het meedenken!

Groetjes, Caspar

Reageer