.

Beantwoord

Mijn simkaart geeft aan 'geen service' na nummerbehoud, is hier een oplossing voor?

  • 27 May 2015
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Badge
hey,

mn nummer zou de 26e definitief overgezet worden naar simyo, die nacht kreeg ik een mail dat het 1 dag later zou zijn..
er staat ook dat mn nummer de 27e zou vervallen... maar dat was de 26e al.
maar mn nummer was al niet meer bruikbaar (oude sim)
er staat dat ik een "korte tijd niet bereikbaar zou zijn.."
maar ik ben nu al meer dan 30 uur niet meer bereikbaar..... ik ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren
er blijft staan dat ik geen service heb....

Help.

gr.... ......
icon

Beste antwoord door Ruud 29 May 2015, 13:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi dylanmaas71,

Welkom bij Simyo en op ons forum:)

Wat vervelend dat je zo lang niet bereikbaar was.
Ik ben direct even in je gegevens gedoken. Nu zie ik dat je ondertussen al gebruikt maakt van je aansluiting:D
Aan je verbruik te zien werkt alles goed. Je hebt de oplossing zelf al gevonden.

Heb je na het plaatsen van de simkaart je telefoon opnieuw gestart?

Reageer