.

Beantwoord

Kan ik mijn simkaart gebruiken in een andere telefoon?

  • 28 July 2016
  • 3 reacties
  • 742 Bekeken

Ik ben van plan om de goedkope GSM van Motorola te kopen. mijn vraag is: kan ik dan mijn prepaidcard zomaar overzetten in dat toestel?
icon

Beste antwoord door RicoK 28 July 2016, 12:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Dat kan, maar wel met de volgende mitsen:
- de telefoon moet simlockvrij zijn
- de simkaart moet passen. Ik weet niet op welke Moto je doelt en of je een 'combi-sim' hebt, maar mogelijk gaat er in de nieuwe Moto een ander formaat simkaart dan dat je nu hebt. Als je een combisim hebt kun je hier eenvoudig andere formaten als de micro- en de nano-sim uitdrukken.
Ja, bedankt voor de nuttige informatie; met die vragen kom ik dan bij de leverancier , om te proberen of het lukt.
tot later prettige dag.
Cor
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Corvs,

Welkom op het Simyo Forum.

Heel slim om dit eerst bij ons te komen vragen!

RicoK geeft je al heel goed aan aan welke 'eisen' je telefoon zal moeten voldoen. Als de telefoon simlockvrij is en je simkaart past erin, dan kun je hem gewoon gebruiken.

Mocht de simkaart niet passen, dan kun je via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart eventueel een nieuwe bestellen. We sturen je dan een 3-in-1 simkaart op zodat je het juiste formaat hieruit kunt drukken. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@RicoK, ik weet geen manieren meer om je te bedanken 😉 Anders lijkt het allemaal zo standaard. Maar ik ben echt ontzettend blij met je hulp in deze drukke tijden :D

Groetjes,
Angela

Reageer