.

Beantwoord

Mijn simkaart doet het niet. Hoe kan dat?

  • 3 November 2016
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Vandaag vervangende simkaart ontvangen, de oude was ook na reset van simyo niet meer bruikbaar, volgens de zelfservice geprobeerd te activeren maar HELAAS nu geeft mijn telefoon aan plaats simkaart terwijl deze er gewoon in zit en kan geen netwerk vinden. internet doet het wel .
Toch wel erg vervelend
icon

Beste antwoord door Jihane 4 November 2016, 14:01

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi potters,

hoe bedoel je dat internet het doet? als je geen netwerk kan vinden?

staan je apn instellingen goed? wat voor telefoon heb je? heb je je toestel al een keer opnieuw opgestart?

zou je wat meer informatie kunnen geven, ik ben dan misschien niet van simyo zelf dus kan niet in het systeem kijken maar misschien is jou probleem wel zo op te lossen!

Mvg,

Simnlru
Hallo,

Toestel inmiddels al 10 keer opnieuw aan en uit geweest.
netwerk kan ik wel op ( sorry )
Telefoon is LG 3
Nieuwe simkaart doet het op een andere simlockvrije telefoon ook niet.
Reputatie 1
Badge +5
Hallo,

Toestel inmiddels al 10 keer opnieuw aan en uit geweest.
netwerk kan ik wel op ( sorry )
Telefoon is LG 3
Nieuwe simkaart doet het op een andere simlockvrije telefoon ook niet.


Huh je kan het netwerk nu op zeg je?
wat is het probleem dan als je wel op het netwerk kan?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Potters,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er iets mis gaat met je nieuwe simkaart! Dat is zeker niet de bedoeling. Ik heb voor de zekerheid een reset op de simkaart voor je uitgevoerd. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk werkt alles dan weer naar behoren!

Je geeft aan dat je simkaart het ook niet doet in een andere telefoon, maar ik raad je aan om een andere simkaart in jouw toestel te plaatsen ter controle. Werkt alles dan wel gewoon goed?

Net zoals Simmlru ben ik benieuwd naar wat er precies fout gaat. Je geeft aan dat je simkaart het niet doet, maar dat je wel het netwerk op kunt. Vraagt je telefoon wel om een pincode zodra je 'm aanzet, en accepteert hij de pincode ook? Zie je het netwerk bovenin het scherm staan? Kun je bellen of gebeld worden? Zo zie ik dat je gisteren een telefoongesprek gevoerd hebt. Ging dat goed?

Ik ben benieuwd!

@ Simnlru, dankjewel voor je hulp en vragen!

Groetjes,
Jihane

Reageer