.

Beantwoord

Mijn simkaart doet het ineens niet. Wat nu?

  • 17 October 2017
  • 7 reacties
  • 172 Bekeken

Ik heb mijn simkaart uit mijn oude telefoon gehaald en in mijn nieuwe gedaan maar hij geeft steeds aan geen simkaart heb al van alles geprobeerd in mijn andere telefoon doet hij het ook niet
Wat moet ik nu nog doen om hem te laten werken
icon

Beste antwoord door Asma 18 October 2017, 11:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Riekje123,

Als de simkaart het in 2 telefoons niet doet is deze hoogstwaarschijnlijk defect. Via Mijn Simyo https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen kan je een vervangende, 3 in 1, simkaart aanvragen. dit kost € 5,--, dit bedrag wordt verrekend via je factuur bij Sim Only of je beltegoed bij prepaid.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Riekje123,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat je simkaart plotseling niet meer werkt.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je 'm niet zo lang hebt. Je hebt je simkaart in juli ontvangen! Het is niet gebruikelijk dat 'ie zo snel al stukgaat, hierom zal ik je er gratis één toesturen. Je ontvangt je nieuwe simkaart binnen drie werkdagen op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Vervolgens kun je 'm activeren via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.

Gaat het lukken zo?

@ Franswon, super bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Heel erg bedankt voor alle reactie en ja in de oude telefoon deed hij het prima. Ook heel erg bedankt dat ik een nieuwe kaart krijg want het was zeker balen. Ik heb al jaren alles bij Symio van onze telefoons naar volle tevredenheid .Ik zal even een berichtje sturen als ik hem binnen heb en het werkt weer. Dank allemaal voor de tips en kaart.

Groetjes Rika😘
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rika,

Dat is mooi om te horen! 😄

Groetjes,
Asma
Ik heb de nieuwe kaart ontvangen en hij werkt helemaal naar tevredenheid. Nogmaals mijn hartelijke dank hiervoor. Ben helemaal blij.
Groetjes Rika
Reputatie 7
Badge +9
Dat is goed nieuws Rika.

Nu kan je jouw mobiel weer gebruiken!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rika,

Wauw, dat is goed nieuws!

Ben blij om te oren dat je simkaart nu naar behoren werkt.😄

Groetjes,
Asma

Reageer