.

Beantwoord

Mijn Samsung S4 krijgt regelmatig de melding 'kan simkaart niet lezen'.

  • 12 May 2019
  • 6 reacties
  • 307 Bekeken

Badge
Ik heb een Samsung s4. Regelmatig krijg ik de melding "kan simkaart niet lezen".De telefoon schakelt daarna uit en moet ik het apparaat opnieuw aanzetten. Dit probleem kan zich een aantal keren achter elkaar voordoen..Kan iemand mij vertellen wat de oplossing is voor dit probleem
icon

Beste antwoord door Lu. 13 May 2019, 12:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Heb jij recentelijk een Samsung S4 of recentelijk een Simyo simkaart?
Volgens mij is voor een S4 een dikkere sim nodig, maar ik kan mij vergissen.

Zie: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/sim-kaart-wordt-niet-herkent-door-galaxy-s4-mag-ik-een-dikke-simkaart-43064#post194260
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Henk,

Welkom op 't forum allereerst :)

Stom dat je telefoon onze simkaart regelmatig niet herkent! Wij zijn bekend dat o.a. het model Samsung S4 moeite heeft met het lezen van onze simkaart. Dat heeft te maken met de grootte van het goudkleurige chipje. De 3-in-1 simkaart van tegenwoordig, heeft een kleinere chip dan de 2-in-1 simkaart die we in het verleden verstuurden.

Ik kan zo'n 2-in-1 simkaart naar je versturen als je dat wilt! Geef het hier dan even aan.

Groetjes,
Lu
Badge
Indien de nieuwe simcard de oplossing van mijn probleem is dan stel ik uw geste zeer op prijs.
Ik dank u bij voorbaat voor;
en de snelle reactie
en de beloofde service

M.v.g. Henk
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Henk,

Zou je even willen controleren of het adres op Mijn Simyo nog juist is? Pas deze zo nodig aan. Je kunt je adres vinden via Mijn Simyo > instellingen > persoonlijke gegevens > adres.

Als we weten dat het adres juist is, dan kunnen we de simkaart meteen naar je opsturen! 🙂

Groetjes,

Kevin
Badge
Hallo Kevin,
Adres is juist dus kun je de SIMcard wat mij betreft daar naar toesturen.

B.v.d.

Henk
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Henk,

De simkaart is onderweg! 😀

Groetjes,

Kevin

Reageer