Beantwoord

Mijn pin- en pukcode werken niet. Wat nu?

  • 3 mei 2017
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

Hoi Simyo,
Ben ik net een nieuwe klant bij Simyo en heb ik eindelijk mijn simkaart een maand te laat binnen, werken mijn Pin en PUK code niet. Wat nu?
-J.J.
icon

Beste antwoord door Samantha 4 mei 2017, 11:26

Hoi JanisJoy,

Welkom bij Simyo en op ons forum :)

Oei, zo te zien heb je nog niet zoveel geluk gehad met je Simyo simkaart(en). Wel vervelend zeg!

Ik zie dat je gisteravond inderdaad je simkaart hebt geactiveerd. Vervolgens heb je een mail ontvangen met je nieuwe pin- en pukcode. Deze codes staan nu ook op Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Zijn dit de codes die niet werken?

Als je een andere code hebt ingevoerd, raad ik je aan om de codes te gebruiken die je gemaild hebt gekregen en die ook op Mijn Simyo staan. Als je deze codes al wel hebt gebruikt, kun je mij het beste een privébericht sturen met het simkaartnummer van de simkaart die nu in je telefoon zit, en je pin- en pukcode die je hebt ontvangen. Ik kijk dan graag na waar het precies mis gaat.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Ray en Friesian, Heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂
Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Simkaart is geactiveerd?
Heb je de codes uit de mail of vanaf je MijnSimyo > instellingen > simkaart gehaald?
Simkaart is geactiveerd. In maart kreeg ik er één opgestuurd, maar die was nooit aangekomen. Nu heb ik een nieuwe gekregen (gister). Misschien is het de PUKcode van de oude simkaart?
En ik heb de pin en PUKcode vanaf: je MijnSimyo > instellingen > simkaart gehaald. Maar dat is hetzelfde als vanuit de mail.
W8 tot de moderator reageert, lijkt me in deze situatie het beste !
Badge +7
Hoi JanisJoy,

Welkom bij Simyo en op ons forum :)

Oei, zo te zien heb je nog niet zoveel geluk gehad met je Simyo simkaart(en). Wel vervelend zeg!

Ik zie dat je gisteravond inderdaad je simkaart hebt geactiveerd. Vervolgens heb je een mail ontvangen met je nieuwe pin- en pukcode. Deze codes staan nu ook op Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Zijn dit de codes die niet werken?

Als je een andere code hebt ingevoerd, raad ik je aan om de codes te gebruiken die je gemaild hebt gekregen en die ook op Mijn Simyo staan. Als je deze codes al wel hebt gebruikt, kun je mij het beste een privébericht sturen met het simkaartnummer van de simkaart die nu in je telefoon zit, en je pin- en pukcode die je hebt ontvangen. Ik kijk dan graag na waar het precies mis gaat.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Ray en Friesian, Heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂
Hoi Samantha!
Ik heb nu ook al contact met je collega op twitter. Nog bedankt voor de snelle reactie. Hopelijk komen we er zo achter wat er aan de hand is.

Groetjes,
-J.J.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi JanisJoy,

Fijn dat mijn collega je verder helpt!

Als je nog vragen hebt kun je deze natuurlijk ook hier op het forum stellen, maar op Twitter ontvang je sneller een reactie.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Sean

Reageer