.

Beantwoord

Mijn nummerbehoud is afgewezen. Weten jullie een manier hoe ik achter mijn simkaartnummer kan komen?

  • 20 April 2017
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

Dag,
Ik heb een simkaart op deze site gekocht.
Maar ik zou dan een ander nummer krijgen, dus had ik gekozen voor nummerbehoud.
Je moest je simkaartnummer doorgeven. Alleen had ik mijn simkaart geknipt, waardoor ik het simkaartnummer niet meer kon zien.
Dus dan kan mijn nummer niet overgezet worden.
Weten jullie een manier hoe ik achter mijn simkaartnummer kan komen?

Ik hoor graag van u

Met vriendelijke groet,

Robert Versluis
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 April 2017, 10:03

Bekijk originele reactie

6 reacties

Welke telefoon heb je?
Anders kun je bij Android bijvoorbeeld de app sim card gebruiken, of navragen bij je oude provider. Staat het niet in je "oude" provider omgeving?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gsmdev.simcard&hl=nl&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dsim+card+app&pcampaignid=APPU_1_Tmv4WK6BIYSkwQK16pjICQ
Badge +7
Hoi 100robert versluis,

Welkom bij Simyo en op ons forum :D

Wat jammer dat je nummerbehoud is afgewezen en dat je het juiste simkaart nummer niet meer terug kunt vinden! Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met je oude provider. Zij kunnen je vertellen waar je je simkaart nummer terug kunt vinden.

Zodra je het juiste simkaart nummer hebt, kun je een nieuw verzoek indienen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart > Nummerbehoud aanvragen.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Bedankt voor jullie antwoord.
Ik had de app sim card ge installeerd, daar staan onder elkaar een reeks nummers.
Welk nummer is dan je simkaart nummer?
En over de provider, hoe neem ik contact op met mijn oude provider?
Het ICCID nummer zou je simkaart nummer moeten zijn. Hoe je contact kunt opnemen met de oude provider staat op hun site. Wat is je oude provider als ik vragen mag?
Dat vind ik dan wel een beetje vreemd. Want het iccid nummer heb ik doorgegeven. Maar wat ook vreemd is was dat toen ik op nummerbehoud had geklikt, en mijn simkaartnummer had ingevoerd, en toen bij bekijken ofso keek, het nummer automatisch werd aangepast-,-
En mijn oude provider is emobiel.
Badge +7
Hoi 100robert versluis,

Dat klinkt inderdaad wel vreemd. Ik zie dat je nummer vandaag al is over gezet. Blijkbaar is alles toch goed gegaan :)

Laat je het weten als we je weer ergens bij kunnen helpen?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, Bedankt voor je hulp! 🙂

Reageer