.

Beantwoord

Mijn nieuwe simkaart werkt niet. Kan ik een nieuwe krijgen?

  • 7 July 2017
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Badge
Gisteren nieuwe nfc simkaart ontvangen. Werkt niet in Samsung galaxy S5 mini. ik baal als een stekker. Wil graag een nieuwe kaart ontvangen die iets dikker is.
icon

Beste antwoord door Samantha 7 July 2017, 15:33

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Uiteraard kosteloos en graag met spoed!
Badge +7
Hoi atmj,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je nieuwe simkaart niet werkt. Ik kan het me voorstellen dat je hiervan baalt. Helaas kunnen wij niet 'zomaar' gratis een nieuwe simkaart opsturen. Wat zijn de problemen precies?

Onze simkaarten zijn alleen te dun voor de Samsung Galaxy S4. Bij de Galaxy S5 zorgen onze simkaarten niet voor problemen. Voordat ik je een nieuwe simkaart op ga sturen, wil ik dat je eerst een kruistest uitvoert. Je stopt jouw simkaart in een andere telefoon, en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we zien of je simkaart inderdaad niet werkt, of dat er iets anders aan de hand is.

Laat je me weten wat er dan gebeurt?

Groetjes,
Samantha
Badge
Het heeft lang geduurd maar de telefoon doet het eindelijk. Telefonisch (1200) is mij toegezegd dat er een nieuwe kaart wordt verstuurd maar dit is dus niet meer nodig. Door de telefoon (S5 mini) idd een half uurtje met rust te laten (simkaart +batterij eruit halen) en vervolgens alles weer terug te plaatsen, lukte het ineens.
Badge +7
Hoi atmj,

Wat fijn dat het inmiddels allemaal weer werkt 🙂 Helaas kunnen we het verzenden van de nieuwe simkaart niet meer annuleren. Deze ga je alsnog thuis krijgen. Zolang je deze niet activeert, is er niets aan de hand.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Samantha

Reageer