.

Beantwoord

MicroSim + gewone Sim als reserve.

  • 17 July 2012
  • 3 reacties
  • 526 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb de volgende vraag. Ik heb net een nieuwe iPhone 4S. Daar zit de microSim in. Werkt allemaal prima. Maar stel dat ik -door omstandigheden- de iPhone een tijdje niet zou kunnen gebruiken (je weet maar nooit), dan zou ik daarnaast graag OOK een gewone werkende Simcard willen hebben om in mijn oude toestel te kunnen stoppen. Want daar past die micro Simcard niet in. Normaal zou je even de Simkaarten omwisselen en gewoon kunnen blijven bellen. Maar hoe zit dat in dit geval??? Ik weet dat je een nieuwe combi Simcard aan kunt vragen. Maar wordt die ander dan geblokkeerd?? In dat geval heb ik daar dus niets aan en zit ik -in geval van calamiteiten- met een micro Simcard die ik nergens in kan stoppen. En kan je dus ook niet bellen / gebeld worden.

BTW...lees hier en daar dat jullie telefonische klantenservice slecht bereikbaar is. Dat is ook mijn ervaring. Je kunt gerust in de tussentijd je huis verbouwen.
Voor de rest ben ik tevreden over Simyo. Je kunt duidelijk in je account je verbruik zien. Overzichtelijk. Handig dat je van bundel kunt switchen ook per maand.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 18 July 2012, 00:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo kan maar 1 simkaart aan je nummer hangen, dus ze kunnen je geen 2 simkaarten geven. Wat misschien goedkoper is, is om een simkaart adapter aan te schaffen. Met een beetje zoeken zijn die goedkoper dan 5 euro. Daarmee kan je je micro simkaart gewoon in een gewoon simkaart slot gebruiken.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi de leon,

Zoals Groentjuh hierboven aangeeft, is het niet mogelijk om bij Simyo 2 simkaarten aan hetzelfde telefoonnummer te koppelen. Een sim adapter is een goed alternatief. Deze adapters zijn in veel telefoonwinkels verkrijgbaar en zijn over het algemeen niet duur.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Hoi de leon,

Zoals Groentjuh hierboven aangeeft, is het niet mogelijk om bij Simyo 2 simkaarten aan hetzelfde telefoonnummer te koppelen. Een sim adapter is een goed alternatief. Deze adapters zijn in veel telefoonwinkels verkrijgbaar en zijn over het algemeen niet duur.

Groetjes,

Alex


Eigenlijk vermoedde ik al zoiets. Van het bestaan van die adapter wist ik al af. Ga maar eens de stad in dus 😉 Thks!

Reageer