.

Beantwoord

Micro Simkaart in houder werkt niet

  • 7 February 2014
  • 3 reacties
  • 826 Bekeken

Badge
Beste,

Mijn Iphone is voor reparatie 1,5 week weg. Nu wil ik mijn simkaart tijdelijk in een oude HTC Legend gebruiken.
De micro simkaart van de iphone gebruik ik nu in een speciale houder- HTC Legend vereist een grotere simkaart. Het werkt niet- de simkaart wordt niet herkend- ik heb alle mogelijke insteekoplossingen geprobeerd. HTC Legend is simlock vrij- ik heb gecheckt bij leverancier.
Misschien werkt het niet met een houder? Of is deze sim niet compatible met de HTC Legend?

Weet je misschien een betere oplossing om voor een kortere periode  een andere telefoon te kunnen gebruiken met de simkaart? Helaas geen beschikking over een andere IPhone ;]

Misschien kun je me helpen?
icon

Beste antwoord door Scotsman 7 February 2014, 08:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik lees hier dat sommige toestellen niet compatible zijn met simkaartadapters. In het ergste geval worden de contacten in het simkaartgleufje door de adapter beschadigd. Misschien dat er ergens op het internet informatie is over adapters waarvan bekend is dat die werken met een HTC Legend. Dat de sim zelf niet compatible zou zijn met de HTC Legend lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Maar ik zou in jouw geval ergens een goedkoop prepaid simmetje in het juiste formaat op de kop tikken voor de HTC, dan kan je in elk geval bellen totdat je iPhone weer terug is van de reparatie.
Badge
Hoi Scotsman,

Dank je voor je reactie! Ja, ik denk dat ik dat ook ga doen, een prepaid simmetje 😉 Weet nu in ieder geval dat het niet aan de sim ligt.
THNX!
jet
Badge +6
Beste,

Mijn Iphone is voor reparatie 1,5 week weg. Nu wil ik mijn simkaart tijdelijk in een oude HTC Legend gebruiken.
De micro simkaart van de iphone gebruik ik nu in een speciale houder- HTC Legend vereist een grotere simkaart. Het werkt niet- de simkaart wordt niet herkend- ik heb alle mogelijke insteekoplossingen geprobeerd. HTC Legend is simlock vrij- ik heb gecheckt bij leverancier.
Misschien werkt het niet met een houder? Of is deze sim niet compatible met de HTC Legend?

Weet je misschien een betere oplossing om voor een kortere periode  een andere telefoon te kunnen gebruiken met de simkaart? Helaas geen beschikking over een andere IPhone ;]

Misschien kun je me helpen?


Hoi Jet123,

Welkom op het forum!
Dat is fijn om te lezen dat het antwoord van Scotsman je heeft geholpen.

@ Scotsman bedankt voor je antwoord.

Reageer