.

Vraag

Micro-SIM

  • 8 March 2012
  • 34 reacties
  • 3728 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

ik heb enkele dagen geleden een aanvraag ingediend om een micro-SIM aan te vragen voor mijn nieuwe telefoon. Tot op heden is er nog geen reactie gekomen op mijn vraag, vandaar dat ik het hier opnieuw probeer:

ik zou graag een micro-SIM aan willen vragen voor in mijn iPhone. Graag zou ik deze zelf willen activeren zodra de SIM bij mij binnen is (zodat ik niet 2 dagen onbereikbaar ben).



Kan hier iemand dat voor mij regelen? Bij voorbaat dank!

34 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jackbauer,

Volgens onze gegevens is je email inmiddels behandeld en ontvang je van ons zo spoedig mogelijk een microsimkaart. Deze is echter wel ongeactiveerd toegestuurd. Je kan mij evt. een berichtje sturen om de micro simkaart te laten activeren.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum jackbauer,

Volgens onze gegevens is je email inmiddels behandeld en ontvang je van ons zo spoedig mogelijk een microsimkaart. Deze is echter wel ongeactiveerd toegestuurd. Je kan mij evt. een berichtje sturen om de micro simkaart te laten activeren.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,


Simkaart inmiddels ontvangen, je mag deze activeren.


Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Hans
Goedenavond,


Ik heb net als meerdere personen hier ook een aanvraag gedaan voor een Mirco simkaart maar helaas nog geen reactie gehad.
Zou u mij ook kunnen helpen?


mvg, Elles
Badge
Hallo,

Ik zou ook graag een Micro-simkaart willen ontvangen, het liefst geactiveerd. (dan bel/sms ik tussentijds maar met een telefoon van iemand anders in ons huishouden).
Hopelijk is dit mogelijk.

Alvast bedankt.

Dewi
Badge +2
Beste Dewi,

Wij hebben de microsimkaart bij deze geactiveerd voor je opgestuurd. Je hebt deze binnen enkele werkdagen binnen. Als je de kaart binnen hebt kan je deze gelijk in gebruik nemen. De nieuwe pin en pukcode zijn te zien op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl.

Groetjes,

Arie
Hoi simyo team,

Ik kreeg een email dat gisteren wordt mijn 06 ( prepaid nummer van jullie) omgezet naar mijn  eigen nummer behoud. Er was geen probleem gisteren , makkelijk te bereiken. Vandag HELEMAAL NIET TE BEREIKEN , geeft een signal registratie simkaart mislukt !!!

ik heb via de self service besteld(6 november afgeschreven) voor de combisimkaart bedoeld voor mijn iphone, vandag helaas niks ontvangen en niet te bereiken.
Ik krijg nu een schade van niet te bereiken vanuit mijn werk en familie ... heel irritant, hoe kan je mij nu hier helpen????
Mijn huidige 06nummer staat al in my site maar alleen te bereiken via voicemail. Heb al de aan/uit zetten gedaan, werk nog steeds niet....

Het is toch niet de bedoeling dat ik blijf tot eind van deze week niet te bereiken???? Ik krijg echt de gevoel dat ik heb de verkeerd beslissing om naar jullie over te stappen.
beste simyo team,

eindelijk het nieuwe simkaart ontvangen en tot nu toe alles werkt...
Badge +2
Beste Mgrace,

Fijn om te horen dat je de kaart hebt ontvangen. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer