.

Beantwoord

micro kaartje betalen???

  • 22 December 2012
  • 4 reacties
  • 390 Bekeken

ik heb even een vraagje
waarom moet ik betalen voor een micro simkaart als ik al 2 jaar een abonnement bij simyo heb
nou is 5 euro niet zoveel ,maar waarom heeft mijn vrouw al wel een simkaartje waar je de microkaart er kan uirdrukken??
ik vind dat ik dat eigenlijk niet hoef te betalen toch.
ik hoor graag van u
icon

Beste antwoord door Wayne 24 December 2012, 14:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum 06104476796,

Wij zijn de combi simkaart vanaf een bepaalde datum aan gaan bieden bij nieuwe abonnementen. Indien je voor deze datum hebt besteld heb je geen recht op een kosteloze microsimkaart. Omdat jouw abonnement reeds liep toen we deze regel hebben geintroduceerd heb je geen recht op een kosteloze microsimkaart.
Ik heb exact dezelfde mening. Zit al anderhalf jaar als trouwe klant bij Simyo en heb toen ook geen micro-sim gekregen.

Het zou een stuk klantvriendelijker zijn als je in dit geval gratis een andere sim-kaart kreeg.

Dat je moet betalen voor een vervangende sim-kaart als hij stuk gaat of kwijtraakt, oké, maar mensen die nog nooit eerder een micro- of nano-sim hebben ontvangen zouden deze gratis moeten kunnen aanvragen!
Welkom op het forum 06104476796,

Wij zijn de combi simkaart vanaf een bepaalde datum aan gaan bieden bij nieuwe abonnementen. Indien je voor deze datum hebt besteld heb je geen recht op een kosteloze microsimkaart. Omdat jouw abonnement reeds liep toen we deze regel hebben geintroduceerd heb je geen recht op een kosteloze microsimkaart.



beste wayne
op zich zal je wel gelijk hebben ,maar ik heb mijn abonnement vernieuwd dus ik ben een nieuw abonnement aangegaan toch??dus zou ik volgens mij recht op een nieuw kaartje hebben
ik heb dat een maand geleden gedaan dus je verhaal gaat niet helemaal op
vind het ook een beetje flauw andwoord als ik eerlijk ben
maar toch hele fijne dagen toegewenst
Reputatie 2
Badge +1
Hey 06104476796,

Je hebt jouw abonnement veranderd en bent geen nieuw abonnement aangegaan. Indien je bij Simyo een nieuw abonnement aangaat, betaal je daarvoor aansluitkosten.

Reageer