.

Beantwoord

Melding 'geen simkaart' in Samsung Galaxy s6, wat kan ik doen?

  • 16 October 2015
  • 12 reacties
  • 5457 Bekeken

Beste LS
Mijn telefoon Samsung Galaxy s6 kan de de nieuw bestelde simkaart niet lezen, melding geen sim-kaart aanwezig.
Theo Schraven
icon

Beste antwoord door franswon 16 October 2015, 21:17

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Theo Schraven,

Welkom op het Simyo forum.

Kan je de simkaart in een andere (simlockvrije!) telefoon proberen, doet de kaart het daar wel dan ligt het waarschijnlijk aan je toestel, doet de kaart het daar ook niet dan ligt het waarschijnlijk aan de simkaart.

In het laatste geval kan je via Mijn Simyo een nieuwe simkaart bestellen.

Succes.
Hier exact hetzelfde. Heb het grapje wat Franswon verteld al getest, daar krijg ik dezelfde melding. Druk ik de oude sim erin staat er "Geen service"
Nu een defecte sim in de een en een gedeactiveerde sim in de ander.

Ik ga niet weer €5,- betalen voor een nieuwe sim, Frans. :8
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Theo Schraven, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je via de e-mail ook je vraag hebt gesteld. Aangezien je dezelfde melding kreeg in een andere telefoon is er een nieuwe simkaart opgestuurd :)

Laat je ons weten of deze werkt?

@franswon; bedankt voor je goede tip 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi RickB, welkom op het Simyo forum!

Goed dat je meteen de melding aangeeft. Ik heb hierom je simkaart een reset gegeven. Wil je je telefoon uit- en aanzetten? Selecteer je ook handmatig het KPN netwerk? :)

De tip van franswon is heel handig als de bovenstaande stappen niet werken. We horen het graag. Mocht het niet werken dan sturen we kosteloos een nieuwe simkaart op.

Laat je het weten?
Beste Naomi,

Hartelijk dank voor je reactie en actie.
Helaas mocht de actie niet baten. Dezelfde melding verschijnt nog steeds op mijn scherm. Helaas.

Ik zie de nieuwe sim graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Rick.
Hier exact hetzelfde. Heb het grapje wat Franswon verteld al getest, daar krijg ik dezelfde melding. Druk ik de oude sim erin staat er "Geen service"
Nu een defecte sim in de een en een gedeactiveerde sim in de ander.

Ik ga niet weer €5,- betalen voor een nieuwe sim, Frans. :8
Bedankt voor jullie reacties, ik heb de simkaart uitgeprobeerd op mijn oude telefoon en werkte ook daar niet. Dit gemeld aan Simyo en zij sturen een nieuwe simkaart op.

Groetjes, Theo
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RickB & Theo Schraven,

@RickB, jammer dat het niet heeft geholpen! Ik heb kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd voor je. Binnen 3 werkdagen heb je deze in huis. Laat je ons weten of dit de oplossing is?

@Theo Schraven, fijn dat er een nieuwe simkaart verstuurd is! Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Ga ik doen Angela. Bedankt.
Hoi RickB & Theo Schraven,

@RickB, jammer dat het niet heeft geholpen! Ik heb kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd voor je. Binnen 3 werkdagen heb je deze in huis. Laat je ons weten of dit de oplossing is?

@Theo Schraven, fijn dat er een nieuwe simkaart verstuurd is! Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela


Hallo Angela,
Zojuist nieuwe simkaart geplaatst werkt nu perfect.
Bedankt voor de snelle service.

Met vriendelijke groet,
Theo Schraven
Nieuwe simkaart ontvangen en werkt als een tiet. Bedankt Simyo!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Theo Schraven en RickB,

Wat ontzettend goed om te horen dat jullie allebei weer bereikbaar zijn en dat de nieuwe simkaarten weer werken 🙂. Bedankt dat jullie het ons even hebben laten weten.

Groetjes, Tiury

Reageer