.

Beantwoord

Levert Simyo inmiddels al een duo sim?

  • 6 December 2016
  • 9 reacties
  • 384 Bekeken

Ik heb een extra sim nodig voor een 2e toestel. Ik zie dat dit in het verleden niet werd geleverd. Inmiddels wel?
icon

Beste antwoord door Asma 7 December 2016, 11:21

Bekijk originele reactie

9 reacties

Nee simyo heeft dat niet. Dus geen duosim..
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Edwin9881,

Welkom op het Forum! :D

Helaas bieden we geen duo simkaarten aan. Je kunt je telefoonnummer maar op één simkaart in gebruik nemen. Het zou natuurlijk wel erg handig zijn. Om deze reden zal ik dit puntje op onze Wall of Change plaatsen. ;)

Mocht het nodig zijn, dan kun je er ook voor kiezen je gesprekken door te schakelen. Klik hier voot meer informatie hierover.

Laat je 't mij weten als je nog vragen hebt?

@ Friesian, thanks!

Groetjes,
Asma
Ik mis de Duo Sim wel, ik hoop dat het nog beschikbaar komt zodat ik bereikbaar blijf op een tweede klein toestel wanneer ik de smartphone niet mee wil/kan nemen. De doorschakel functie is niet handig, dan heb ik weer een extra abonnement nodig.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Edwin9881,

Ik kan me voorstellen dat een 2e abonnement aanschaffen niet wenselijk is om vervolgens te kunnen doorschakelen. Je kunt eventueel wel kiezen voor een Prepaid Simkaart waar je geen maandelijkse kosten voor hebt. Maar deze keuze is helemaal aan jou 🙂

Zodra we hier iets mee kunnen doen, zullen we dit uiteraard aan je laten weten. Asma heeft jouw idee op onze Wall of Change geplaatst. Deze tips en ideeën worden intern besproken en er wordt bekeken of we dit kunnen gaan doen. Mocht dit gaan bestaan bij ons, zal dit natuurlijk verteld worden :)

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Als er niet snel een Duo-sim mogelijkheid komt dwingt Simyo mij helaas naar een andere provider over te stappen.
Jammer, want gemak dient de mens.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hoop,

Welkom op het Simyo Forum!

Ahh, dat zou erg jammer zijn! 😞 Sorry. Zoals Angela al aangaf, zal het ruim op tijd verteld worden als het eraan zit te komen.

Groetjes,
Jihane
Badge
De laatste post is alweer 7 maanden geleden. En ondertussen heb ik eigenlijk ook wel duo sim nodig.....is die optie er ondertussen al wel? Of hangt dit punt nog steeds op de wall of change?

Groetjes Carlijn
Als die optie er was vind je hem in je MijnSimyo en het is ook niet verteld. Het antwoord is dus helaas nee.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Adsullata,

Welkom terug op het Forum! Ik kan me voorstellen dat je wilt weten hoe het zit met de DUO-simkaart.

Helaas moet ik je teleurstellen, we hebben momenteel nog geen DUO-simkaarten bij Simyo. Wij kunnen een telefoonnummer slechts aan één simkaart koppelen. Uiteraard worden suggesties en ideeën op onze Wall of Change serieus bekeken en besproken. De verzoeken worden naar de verantwoordelijke afdeling doorgezet, om te onderzoeken wat er mogelijk is. Mocht er iets veranderen waardoor wij de DUO-simkaarten wel gaan aanbieden, dan brengen we onze klanten natuurlijk op de hoogte. 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@ Ray, bedankt voor je antwoord.

Groetjes,
Els

Reageer