.

Beantwoord

Kunnen jullie mij een nieuwe simkaart opsturen?

  • 9 January 2018
  • 7 reacties
  • 253 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Hallo, ik heb een nieuwe telefoon gekocht, maar de SIM-kaart past niet in het nieuwe toestel, omdat het te groot is. Ik zou graag een nanosimkaart willen. Ik ben zelf al heel lang klant bij jullie.

bedankt

TYC
icon

Beste antwoord door Groentjuh 10 January 2018, 09:04

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een vervangende simkaart bestellen kan zo:
  1. Log in op Mijn Simyo. Onder het kopje Instellingen - Simkaart vind je de optie om een vervangende simkaart te bestellen.
  2. De simkaart kost € 5,-. Deze kosten brengen we automatisch in mindering op je beltegoed of in rekening op je factuur.
  3. Binnen drie werkdagen ontvang je een 3-in-1 simkaart, die past in elke telefoon. Je hoeft er niet voor thuis te blijven, want het pakketje past door je brievenbus.
Een moderator kan besluiten om een simkaart gratis te versturen, maar dat is aan een moderator om te besluiten.
Reputatie 6
Badge +5
Hi TYC,

Welkom op het Simyo Forum!

Altijd leuk, een nieuwe telefoon 🙂 Zoals Groentjuh (bedankt voor je reactie!) al aangeeft, kan je via Mijn Simyo een nieuwe simkaart bestellen voor € 5,-. Je bent echter al een lange tijd klant bij ons, daarom heb ik besloten voor deze keer een gratis kaartje op te sturen. Bij Simyo maken we gebruik van een 3-in-1 simkaart, je kan zelf het gewenste formaat uitdrukken. Binnen 3 werkdagen ligt het kaartje op je deurmat. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik die graag!

Groetjes,
Niels
Hallo, in 2014 stapte ik over van een 'oude' Nokia 3310 naar een echte smartphone. Ik moest toen een nieuw simkaartje kopen. Logisch, want de techniek gaat steeds verder. Nu ben ik toe aan een betere/snellere smartphone. Die heb ik inmiddels gekocht, maar tot mijn schrik moet ik nu weer een nieuw simkaartje aanvragen, nl. een nano-model. Dat is toch wel jammer. Kunt u mij hierin helpen?
Bij voorbaat mijn dank.
Arno
Reputatie 7
Badge +10
Hi Arno,

Welkom op het Simyo Forum!

Oh, jee! Dat is natuurlijk wel even zuur, als je net een nieuwe mobiel hebt en weer een nieuwe simkaart nodig hebt. Weet je wat? Ik heb, speciaal voor jou, een gratis simkaart jouw kant op gestuurd. Dat is een 3-in-1 simkaart, waar alle formaten dus in zitten. Je krijgt deze simkaart binnen enkele dagen binnen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Hoi, een nieuwe telefoon gekocht, maar helaas past de SIM kaart er niet in. Nu lees ik dat afgeraden wordt om m zelf te knippen. K wil mijn nieuwe telefoon niet beschadigen.
Is er voor mij een mogelijkheid om een nano sim kaart te ontvangen?

groetjes
Wim
Hallo Wim - @WiNi

Simyo levert een 3 in 1 simkaart, de nano kun je daaruit klikken. Bewaar wel de sjablonen...

Ga naar mijn Simyo.
Instellingen
Simkaart.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-nano-simkaart-43?c=25

De mogelijkheid van ontvangen hangt samen met de adresgegevens op mijn Simyo, controleer die alvast.

Fijne avond nog!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi WiNi,

Goed dat je even contact met ons opneemt.

Het klopt dat wij het bijknippen van de simkaart afraden. Op deze manier kun je de chip namelijk beschadigen! Maak je geen zorgen, gisteren hebben wij je een nieuwe simkaart toegestuurd. Je had namelijk ook in een andere topic gereageerd. Deze is gistermiddag beantwoord.

Binnen uiterlijk drie werkdagen ligt de simkaart in je brievenbus. Na ontvangst kun je 'm activeren via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.

Kom je er zo uit?

@Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer