.

Beantwoord

Kun je van een eSIM terug naar een fysieke simkaart?

  • 20 March 2020
  • 8 reacties
  • 3267 Bekeken

Badge +1

Kan je van E-sim terug naar vaste sim als je bv een ander ( ouder ) toestel gaat gebruiken?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 20 March 2020, 22:28

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt volgens mij dan gewoon een vervangende simkaart bestellen voor 5 euro net als bij normale aansluitingen.

Reputatie 7

Ik kan mij achter Groentjuh scharen. Beiden sim’s, of het nu de eSim is of een fysieke simkaart, zijn simkaarten. Indien een nieuwe simkaart gewenst is, dient een vervangende kaart te worden aangevraagd a EUR 5,00.

NB Om een eSim aan te vragen dient toch ook een betaling te worden gedaan?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi johanfl,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Dat is, zoals Groentjuh en RicoK al aangeven, zeker mogelijk! Dat doe je door een vervangende simkaart te bestellen, zodra je deze dan activeert via Mijn Simyo, vervalt de eSIM.

 

NB Om een eSim aan te vragen dient toch ook een betaling te worden gedaan?

Als je al klant bent bij Simyo kost een (vervangende) eSIM aanvragen niets, wij sturen namelijk niets op naar de klant. 

 

Bedankt Groenjuh en RicoK voor het vlotte antwoord! :thumbsup_tone1:

 

Groetjes,

Tessanne

Badge +1

Bedankt voor de antwoorden.

je kan dus niet switchen , ik bedoel in de ene telefoon de E sim gebruiken en in je reserve /werktelefoon de kaart gebruiken???

Reputatie 7

@Tessanne Bedankt!

@johanfl Nee, dat kan niet. Simyo geeft geen ‘duosim’ uit. Eén sim of dit nu een fysieke simkaart of een eSim is maakt niet uit, per aansluiting wordt uitgegeven.

Badge +1

Jammer, ik dacht de oplossing te hebben gevonden voor het ontbreken van Duosim bij Simyo…

wanneer komen ze daar eindelijk mee, andere providers hebben dit al jaren!!

Reputatie 7

Ja, @johanfl , hier wordt ook al weer enkele jaren bij Simyo om gevraagd… 

Reputatie 4
Badge +4

Hey johanfl,

 

Ik leg je heel eerlijk uit waarom wij dit nog niet hebben. Wij doen onderzoek naar de behoeften van onze klanten en realiseren de ideeën waar veel om gevraagd wordt. Wij zijn een kleine provider met een klein team, dus vandaar dat niet alles snel gerealiseerd kan worden.  De providers die dit ondersteunen zijn de grote vier (internationale) providers. Ik geef je feedback natuurlijk door. RicoK, ook jij bedankt voor je feedback.

 

Groetjes,

Ouael

 

Reageer