.

Beantwoord

Ik krijg vaak de melding 'niet aangemeld bij netwerk' als ik ga bellen. Wat nu?

  • 26 May 2017
  • 3 reacties
  • 1547 Bekeken

Ik krijg vaak de melding Niet aangemeld bij netwerk als ik ga bellen. Als ik de simkaart opnieuw plaats werkt het wel voor even totdat ik weer niet gebeld kan worden en zelf bellen.
Toestel is een s5 Mini en daar lees ik meer mensen over die dit probleem hebben en dat dan opgelost wordt met een nieuwe, dikkere, simkaart. Ik heb helaas geen ander toestel waar ik deze sim in kan testen en ook geen andere microsimkaart om in deze telefoon te testen.

Alvast bedankt voor je reactie
icon

Beste antwoord door Asma 28 May 2017, 13:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi SylSim,

Welkom op het Forum!

Oh jeetje, ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend voor je is. :(

Het komt wel eens vaker voor dat klanten met een Samsung S4 geen netwerk kunnen verkrijgen. Dit komt omdat de simkaartconnector te ruim is voor de simkaart. Een dikkere simkaart zorgt ervoor dat de simkaart goed blijft zitten en geen contact verliest.

Kun je proberen een plakbandje achter je simkaart te plakken? Blijft je simkaart dan beter zitten? Zo ja, laat mij dit dan gerust weten. Ik zorg er dan voor dat je kosteloos een dikkere simkaart toegestuurd krijgt. Vind je dat goed?

Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten om na te gaan of het probleem hiermee is verholpen.

Laat je het mij weten of het lukt zo? En of je een nieuwe simkaart nodig hebt?

Groetjes,
Asma
Hoi Asma,
Ik heb het de afgelopen tijd geprobeerd met een plakbandje en het leek inderdaad te werken. Na een aantal dagen was ik weer niet bereikbaar en heb een extra plakbandje geprobeerd. Maar ik zit nu op het vijfde plakbandje en de problemen blijven. Het werkt als ik de simkaart er opnieuw instopt, maar na een tijdje kan ik weer niet bellen en gebeld worden.

Graag ontvang ik een nieuwe simkaart, zodat ik weer "gewoon" bereikbaar kan zijn.

Alvast bedankt.
Groetjes,
Sylvia
Reputatie 6
Badge +7
Hoi SylSim,

Ik ben blij om te horen dat het beter werkt met een plakbandje op je simkaart.

Om ervoor te zorgen dat je goed bereikbaar blijft, heb ik je een dikkere simkaart opgestuurd. Zodra je 'm hebt ontvangen, kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen door (gratis) te bellen naar 1200 vanaf je Simyo simkaart. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot en met 20.00 uur te bereiken. Je simkaart wordt dan direct geactiveerd.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer