.

Beantwoord

Krijg je een nieuwe simkaart als je overstapt van Sim Only naar Prepaid?

  • 21 February 2017
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Badge
Ik heb het abbonement van mijn oma opgezegd, ik wil nu een prepaid abbonement afsluiten bij jullie, maar ze heeft het oude simkaartje nog, krijgt ze nu een nieuw sim kaartje?
mvg Damien Kragt
icon

Beste antwoord door Samantha 21 February 2017, 16:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi,

Ja ze krijgt een nieuw simkaartje.

Ik weet niet of het de bedoeling was dat ze haar nummer houdt maar dan had je eerst het prepaid pakket moeten aanvragen. Ik ben bang dat je daarvoor nu te laat bent en dus geen nummerbehoud meer kan aanvragen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3
Badge +7
Hoi Damien Kragt,

Welkom op ons forum!

Wat goed dat je dit even navraagt! Ray heeft helemaal gelijk, ze krijgt een nieuwe simkaart. Om een nieuwe Prepaid bij ons af te sluiten, kun je een bestelling plaatsen op onze website. Je ontvangt vervolgens een nieuwe simkaart binnen 3 werkdagen. Neem voor meer informatie ook een kijkje op de link die Ray je heeft gegeven.

Wanneer heb je het abonnement van je oma opgezegd? Je hebt namelijk een opzegtermijn van 30 dagen. Haar abonnement wordt hierdoor 30 dagen na de opzegging stopgezet. Dit is ook van belang voor het geval dat ze haar nummer wil behouden. Zodra je de Prepaid bestelling hebt geplaatst, ontvang je nieuwe inloggegevens voor Mijn Simyo. Op Mijn Simyo kun je alsnog nummerbehoud aanvragen. Zorg wel dat je dit regelt voor de datum dat haar abonnement wordt stopgezet.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je hulp! 🙂

Reageer