.

Beantwoord

Klopt het simkaartnummer van acht cijfers?

  • 3 March 2017
  • 9 reacties
  • 167 Bekeken

Ik wil overstappen van provider. Hiervoor heb ik mijn simkaartnummer nodig. Het simkaartnummer dat ik heb gevonden op mijn simyo pagina werkt echter niet op de website van de provider. Ik denk dat dit acht cijferige nummer te kort is. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Ray 3 March 2017, 19:19

Bekijk originele reactie

9 reacties

Nee hoor, Dat 8 cijferige nummer is helemaal juist. Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van de provider waar je heen wilt. Zij dienen je dan te helpen.

Simyo zal het jammer vinden dat je gaat.

Mag ik vragen wat je heeft doen besluiten? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi WvanDijk,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat ontzettend jammer dat je over wilt stappen 😞 Het simkaartnummer dat je vindt op Mijn Simyo (via Instellingen > Simkaart) klopt wel. Het bestaat uit acht cijfers 🙂 Weet je zeker dat je het juiste telefoonnummer hebt ingevoerd? Naar welke provider wil je overstappen? Ik raad je aan om nog even contact met hen op te nemen hierover, want wellicht is er iets met de website aan de hand?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Blijkbaar lukt het wel wanneer ik kies voor de provider KPN ipv Simyo. Hebben jullie al een nummerbehoudsverzoek van Vodafone gehad?
Ik hoor het graag!
Ben bang dat ze nu bij KPN aan gaan kloppen..

Nogmaals, neem contact op met, in dit geval dus Vodafone, en leg het verhaal uit.
Badge +7
Hoi WvDijk,

Fijn dat het inmiddels gelukt is! 🙂 Ik zie dat Vodafone het verzoek bij ons heeft ingediend. Onze afdeling nummerbehoud heeft je verzoek meteen goedgekeurd. Op 13-3-2017 wordt je nummer overgezet naar Vodafone. Hier ontvang je zo meteen nog een bevestiging over van Vodafone.

Laat je weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Dank voor de snelle reactie! Is het dan zo dat ik dubbel betaal voor een maand? Of kan ik het tegoed tot het einde van de maand opmaken van Simyo en begint 1 april mijn nieuwe abonnement van Vodafone?

Mvg
Badge +7
Hoi WdDijk,

Goed dat je dit even navraagt! Je nieuwe abonnement bij Vodafone begint op de dag dat je nummer wordt overgezet. In jouw geval begint hij dus op 13-3-2017. Op deze datum wordt je Simyo abonnement automatisch stopgezet.

Binnen enkele dagen ga je je factuur van februari ontvangen. Deze factuur wordt eind maart geïncasseerd. Je zult zien dat hierop de abonnementskosten voor de hele maand maart op staan. Je hoeft natuurlijk alleen maar de abonnementskosten over de periode van 1 maart tot en met 12 maart te betalen. Daarom wordt het bedrag van € 9,60 dat je teveel aan abonnementskosten betaalt, binnen 3 weken na de incasso teruggestort op je factuur. Hierdoor betaal je niet dubbel voor je Vodafone en Simyo abonnement.

Vind je dit een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha
Bedankt voor de reactie!
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan namens mijn collega, WvDijk.

Fijn dat het is opgelost.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Goed weekend!

Groetjes,
Sean

Reageer