.

Beantwoord

Kan mijn simkaart van normale simkaart naar nanosimkaart worden geklikt?


Ik heb al een aantal jaren een abonnement bij Simyo. Ik ga nu over van een Samsung naar een Iphone 5c. Daarvoor ben ik een nanosimkaart nodig. Kan mijn simkaart hiervoor gebruikt worden of moet ik een nieuwe bestellen?
icon

Beste antwoord door Tiury 17 June 2015, 12:25

Bekijk originele reactie

10 reacties

Heb je al gekeken of het een 3 in 1 simkaart is?
dat is een simkaart die je telkens kan afbreken naar een kleinere type simkaarten,
van simkaart > micro > nano.
Ik kan wel van een grote simkaart naar een micro, maar ik kan niet duidelijk zien of ik dan ook naar nano kan.
Als je geen lijntje meer ziet om verder door te drukken heb je denk ik een 2in1. Als je dus een nieuwe simkaart nodig hebt kun je deze via je mijn simyo pagina bestellen. Kosten zijn 5 euro en worden verrekend met je beltegoed / of gefactureerd bij Sim Only.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mlo, welkom op het Simyo forum 🙂.

We hebben even je simkaart formaat opgezocht en ik zie dat je inderdaad een 2-in-1 simkaart hebt. Je kunt daarom in dit geval het beste een nieuwe bestellen op Mijn Simyo. Deze simkaart bestel op het tabblad Mijn instellingen en simkaart. Dit kost je €5,- en valt met 2-3 dagen op de mat. Laat je me weten of het gelukt is 🙂?

Tip! laat de simkaart niet zomaar knippen. Een nano-simkaart heeft een kleine chip dan een micro-simkaart. Na het knippen is er risico dat de simkaart je nieuwe iPhone beschadigt (en dat willen we niet!).

Groetjes, Tiury

Bedankt voor jullie hulp, vpacko en Raytje 🙂
Badge
Ik heb dezelfde vraag, kan er iemand even checken wat voor soort simkaart ik heb?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Stanflies,

Als het goed is heb jij een 2-in-1 simkaart. Je simkaart is namelijk van voor de tijd dat wij de 3-in-1 simkaarten leverden.

Wil jij een nano-simkaart? Dan kun je deze bestellen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart > Vervangende simkaart bestellen. Dit kost € 5,- en wordt bijgeschreven op de factuur. Is dat goed?

Groetjes,
Ilias
Badge
Dat is prima! Bedankt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Stanflies,

Graag gedaan namens Ilias. Is het je gelukt met het bestellen= Voor andere vragen weet je ons te vinden!

Groetjes,
Caspar
Badge
Beste simyo,

Ik ben ook al een tijdje klant en heb dus helaas ook alleen de 2-in-1 simkaart. Het is nogal verwarrend dat het op de website gepresenteerd wordt alszijnde dat iedereen een 3-in-1 heeft en pas na het zoeken op het forum gevonden dat ik een oudere versie heb waarbij nano niet mogelijk is. Misschien kunnen jullie dit op de website aanpassen? Voorkomt problemen! Had namelijk bijna mn chip door willen drukken uit iets wat er helemaal niet was. 😉
Reputatie 6
Badge +7
Hahaha, MerelvdE. Je had dan wel heel hard moeten doordrukken! :D

Ik snap je heel goed. Ik zal mijn collega vragen hiernaar te kijken. Hopelijk kunnen we de tekst op de website zo snel mogelijk aanpassen!

Groetjes,
Asma

Reageer