.

Beantwoord

Kan mijn simkaart een reset krijgen?

  • 19 July 2018
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Kan mijn sim kaart gereset worden ?
Na verwijdering van de siim kaart voor 8 weken tijdens reis buitenland (andere sim kaart geplaatst) en terugplaatsen blijft de melding "geen SIM kaart plaats SIM kaart". SIM kaart is al schoongemaakt en deze SIM kaart in een ander toestel geeft OOK hetzelfde probleem. Status SIM kaart op mijnSimyo is ACTIEF.
icon

Beste antwoord door Jihane 20 July 2018, 10:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
HI Rongrong,

Welkom op het Simyo Forum!

Ah, wat jammer dat je simkaart niet meer goed werkt 😞 Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft een reset uitgevoerd, maar blijkbaar werkte dat niet! Hij heeft namelijk ook een vervangende simkaart naar je toegestuurd. Laat je me weten of de nieuwe simkaart straks werkt?

Groetjes,
Jihane
Hi Jihane,
Lag vandaag al op de mat en werkte meteen !
Groet Rongrong
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Rongrong,

Fijn dat je nu weer aan de slag kan dankzij de vervangende simkaart! 🙂 Bedankt dat je nog even laat weten dat het weer werkt.

Fijne dag nog! :)

Groetjes,
Thomas

Reageer