.

Beantwoord

Kan ik zelf kiezen wat voor telefoonnummer ik op mijn simkaart laat zetten?

  • 2 October 2017
  • 6 reacties
  • 1319 Bekeken

Badge
Zelf ben ik al tevreden klant bij Simyo, maar wil nu iets vragen voor mijn moeder die (nog) geen klant is.

Kan ik bij het aanvragen van een Sim only abonnement ergens aangeven dat het een beetje makkelijk nummer moet zijn, omdat mijn moeder moeite heeft met het onthouden van een nieuw nummer?
We wonen nogal ver van elkaar (200 km) en kan daarom geen nummerbehoud aanvragen, ((simkaart vervangen zal haar niet lukken),maar wil dan bij mij thuis haar nieuwe telefoon "inrichten" en dan "klaar" bij haar brengen:) zodat ik niet steeds heen en weer hoef te rijden 🙂
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 October 2017, 15:34

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb deze, te begrijpen, vraag al ooit vaker voorbij zien komen. In principe worden simkaarten (en dus) - 06 nummers - willekeurig verzonden, dus echt van invloed kun je niet zijn per definitie. Wanneer je moeder moeite heeft haar nummer te onthouden zou bijvoorbeeld een briefje met het nummer als helpende kunnen dienen.

Trouwens wel fijn om te lezen dat dit kan en gebeurt tussen een moeder en dochter (of zoon).
Reputatie 6
Badge +5
Hi @MoniqueGN,

Wat leuk dat je moeder Simyo klant wordt 😃 Superlief ook dat je haar telefoon helemaal startklaar wil maken. Ik begrijp dat het niet handig is om zo vaak 200 km heen en weer te rijden.

Wat @Friesian zegt klopt! Er wordt een willekeurig nummer gekoppeld aan de simkaart, hier kunnen wij helaas zelf niks aan veranderen. Zijn tip over een briefje met het nummer vind ik een goede. Bijvoorbeeld een Post-it die je achterop de telefoon plakt. Dan hoeft ze haar telefoon alleen maar om te draaien om haar nummer te kunnen zien :)

Laat je ons weten of het allemaal goed gaat met haar Simyo aansluiting?

Groetjes,
Niels
Badge
Hi @MoniqueGN,

Wat leuk dat je moeder Simyo klant wordt 😃 Superlief ook dat je haar telefoon helemaal startklaar wil maken. Ik begrijp dat het niet handig is om zo vaak 200 km heen en weer te rijden.

Wat @Friesian Zijn tip over een briefje met het nummer vind ik een goede. Bijvoorbeeld een Post-it die je achterop de telefoon plakt. Dan hoeft ze haar telefoon alleen maar om te draaien om haar nummer te kunnen zien :)

Laat je ons weten of het allemaal goed gaat met haar Simyo aansluiting?

Groetjes,
Niels


Zal ik doen en ik plak een, met een labelwriter gemaakte, sticker aan de binnenkant van haar hoesje. 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Monique,

Dat is helemaal een goede, bedankt voor het delen! 🙂 Zo zal ze zeker haar telefoonnummer kunnen onthouden.

Groetjes,
Els
Badge
Alles is goed gegaan met de aansluiting en deze telefoon begrijpt ze tenminste ;)
En omdat ik dezelfde heb, kan ik haar op afstand helpen ,ideaal! :)😀
Reputatie 7
Badge +10
Hi Monique,

Kijk eens aan 😃 Gelukkig maar!

Groetjes,
Jihane

Reageer