.

Beantwoord

Kan ik van nano terug naar micro?

  • 8 June 2017
  • 4 reacties
  • 3783 Bekeken

Badge
ik heb een nieuwe telefoon nodig, zijn allemaal met micro sim en mijn sim is nu nano, kan hij nog terug naar micro????
icon

Beste antwoord door Samantha 12 June 2017, 13:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Kiss,

nee van nano kun je niet meer terug naar micro. Je kan hem er in principe wel in doen maar waarschijnlik zal hij veel te los zitten en dus vaak geen contact maken.
Toch zijn de meeste nieuwe telefoons met nano simkaart zover ik weet.
Misschien dat jij specifieke smartphones hebt met alleen micro dat kan.
In dat geval moet je even een nieuwe simkaart aanvrage bij:
Mijn Simyo>instellingen>simkaart>vervangende simkaart aanvragen. Hopelijk lukt het.

Groet Paul.
Je kunt met een simkaart adapter, ze zijn er in een aantal soorten, de maat passend maken naar jouw wens. Op deze manier zit hij niet te los.
Je kunt van nano naar micro bijvoorbeeld. De nano wordt in de micro gelegd, geklikt zou je kunnen zeggen enigszins.


Bron bijlage: Kijkshop
Reputatie 7
Badge +7
Toen je je sim kreeg heb je, neem ik aan, een 3 in 1 sim gekregen. Wellicht heb je die omhulsels bewaard, en kan je die gebruiken.
Badge +7
Hoi Kiss,

Wat leuk dat je een andere telefoon uit mag zoeken! Je hebt inderdaad 3 verschillende opties. Paul H, Friesian en wimj12 hebben je alle opties al gegeven. Kun je hier iets mee?

Ik zie dat je morgen overstapt naar een andere provider. Je krijgt van hen een nieuwe simkaart. Ik hoop dat dit een micro simkaart is, zodat je deze in je nieuwe telefoon kan gebruiken. Wel jammer dat je ons gaat verlaten :(

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@PaulH, Friesian en wimj12, heel erg bedankt voor het meedenken 😃

Reageer